Zal ik dit kopen?

Dit “setje kastopeners” staat te koop. Het kost wat, maar dan heb je ook iets…

Zal ik eens gek doen en toeslaan? Mijn vrouw zegt toch nee, dus die vraag ik niet.
Wat zeggen jullie?

ga je het ook regelmatig gebruiken?

Is wel de bedoeling eigenlijk

Je kan je dan afvragen…kom ik het nog een keer zo compleet tegen en krijg ik er spijt van als ik de volgende keer weer verschrikkelijk zit te kloten met het achterdeksel…

Wat kost Zoiets?

zo op het oog gok ik 1100 euro

Precies mijn argument, als ze vraagt waar dat goed voor is.

Gelukkig niet …

Dit soort complete sets blijft ook nog wel redelijk kostbaar dus als je het voor een beetje schappelijke prijs kan overnemen en je maakt er ook nog eens gebruik van ,zou ik niet twijfelen.

Beroepsmatig: ja
Heb je de ruimte: ja
Heb je niet meer dan 20 horloges: nee

Alle dubbele maten en 1 bank weer verkopen en je bent weer goedkoper uit.

Doen!

Ik zit nu veel met dit soort dingen te klooien, dus het zou een hele verbetering zijn.
Alleen al het zoeken van de goeie maat is een klus.

Niet mijn beroep, wel de ruimte en meer dan 20 horloges.

1 like

Als je veel verschillende deksels hebt/verwacht en daardoor meerendeel van dit pakketje gaat gebruiken, doen! Anders lijkt het wel een beetje teveel van het goede.

Ik denk dat er toch nog heel wat kasten zijn die je met deze opener niet open gaat krijgen, en je bent elke keer aan het zoeken naar een passende stempel.

Het ligt natuurlijk aan de prijs maar ik verwacht dat deze niet goedkoop zal zijn.
Kan je voor dat geld een Bergeon 5700 met wat toebehoren aanschaffen? zoja dan zou voor mij de keus snel gemaakt zijn.

Precies dat, ik heb enorm veel sleuteltjes en kastdoppen en de kans dat je een passende hebt is niet groter dan 20%. Je bent beter af met een scala aan generieke openers, een 5700, een goede Jaxa tang en een Timoknack en je krijgt in principe alles open.

1 like

Ik heb diverse soorten openers, ook een generieke 5700, maar vroeger toen ik nog in de industrie werkte, vond ik vooral voor kasten met een bodem zonder sleuven maar met acht, tien of een ander aantal vlakken dat soort openers het prettigst en veiligst.
Arie Kabaalstra heeft er trouwens ooit één op bestelling gemaakt voor iemand

Je zou een setje zuignappen voor de 5700 kunnen kopen daar krijg je echt heel veel mee open.