Zal ik? Meistersinger black line.

:joy::see_no_evil:

2 likes

Jongens, gisteravond vond ik dit een goed idee. Mooi horloge. Zal ik het doen.
Eigenlijk schiet je er niets mee op daarover een topic te openen. Het is immers toch een persoonlijke keuze. In elk geval jullie geattendeerd op dit horloge.

2 likes

Waarom niet…is toch prima wat ideeën te vergaren om zodoende de afweging te maken? :+1:

1 like

Maar… wat is eruit gekomen? Neem je hem?

1 like

Denk het niet. De zunigerd in me wil het geld niet meteen uitgeven. Eerst maar eens wat verkopen. Misschien daarna.

1 like

Ouwe twijfelkont :smile: Herkenbaar, dat dan weer wel.

1 like

auw. Nog nét geen zestig hoor.

1 like

Wat mij bij MSinger opvalt dat ze tegen afbraakprijzen vaak nog heeel lang in het verkoopgedeelte staan met talloze upupupjes. Het is dus geen horloge wat je eventueel gemakkelijk weer kunt verkopen. Ook een afweging wellicht.

2 likes

Kopen met de kop eraf dus.

1 like

Het zou mijn derde Meistersinger Perigraph zijn. Ik wil ze nog wel eens verkopen.

Heb er ook eens eentje gehad. Werkelijk schitterend model, “maar”… net niet minimalistisch genoeg en die 43mm die ik had (HFLE2004 meen ik) was en is mij te groot. Nu produceer ik bovendien zelf Einzeigers, dus ja…

1 like

Ik dacht nee te gaan roepen, want hekel aan zwart. Maar ik had het fout.

Ja dus.

1 like

Mwah, hangt van de benadering af. Afgaande op deze post lijkt het een impulsieve actie. Geen idee hoe jij bent, maar als impulsief bij je past, dan lekker doen.

Anders eerst nog even malen en dan besluiten.

Als je meningen zoekt: Ik vind het horloge an sich mooi, alleen de kleurstelling (rood, beige & zwart) is niet aan mij besteed.

1 like

Nou meer “tot het middel eraf” :joy:

1 like