Zal ik? Meistersinger black line.

Hij’s fijn.

22 likes
4 likes

Heel erg fijn. Prachtig, mag je wel zeggen.

1 like

Nee. Ik vind de twee concepten niet bij elkaar passen. De enkele wijzer vind ik meer een luxe concept, voor dressy horloges. De field watch look is meer voor precisie, militair gebruik, tool watch achtig waarbij functionaliteit en duurzaamheid bovenaan staat. Kortom als ik deze bij elkaar zie, probeert Meistersinger hier iets te zijn wat het niet is (en niet zou moeten willen zijn).

Just my 2 cents :+1:t2:

14 likes

Tuurlijk…mooi toch. Wel eerst passen, ik vind het wel een risicootje.

1 like

De Perigraph bronze line… Nog mooier. :wink:

1 like

Een beetje out of de box . Maar wel een erg mooi horloge. Zeker eerst even passen. En dan een nacht over slapen.

1 like

Nee, deze combinatie vind ik* niet passen!!

*ik; dus daar hoef jij je niets van aan te trekken!

1 like

Ik zou inderdaad ook voor de bronze gaan… zoals @anon23521125EV aangeeft :sunglasses:

2 likes

Doen. Deze kleurstelling geeft het horloge juist een wat stoere uitstraling.

1 like

Ik vind t n stoere kleur, al dat zwart. Maar pas er toch vaak voor ivm zeer zichtbare krassen op de coating.

3 likes

Ik snap die kleurstelling wel, maar de opmerking van @Dao ook.

2 likes

Zal ik?

Wat wil je van mij weten? Waar kan ik je mee helpen?

2 likes

Ik zie de associatie met een fieldwatch niet zo.
Vind hem gewoon mooi.

1 like

Ik snap dit topic niet hoor. Waarom ga je hier naar meningen vragen die persoonlijk zijn.
Je vindt hem blijkbaar mooi, kan hem betalen en koop hem dan.

2 likes

Mijn eerste ingeving is ook; tof horloge! Maar ik vrees dat je er bijna net zo snel op uitgekeken bent mocht je deze kopen :slight_smile:

1 like

Persoonlijk vind ik de kleurstelling beter passen op de Metris. En daarnaast wint de bronze serie het dan weer van deze zwarte modellen. Vind ze mooi hoor, maar de Metris Bronze net even wat mooier :slight_smile:

Maar… nu?? Zien we binnenkort een NA topic langskomen @anon11367652EV?? :stuck_out_tongue:

1 like

Heel gaaf…maar ook wel heel specifiek. Ik zou er eerst nog even een paar nachtjes over slapen en zien of je er na een weekje nog zo over denkt. :+1:

1 like

Okee nou koop ‘m zou ik zeggen :crazy_face:

1 like

Wat?! Gaan we ineens verstandig doen bij aankopen? Dacht het niet :smile:

2 likes