Zonder jullie om advies te vragen heb ik zonet in 1 klik deze gekocht…kon het niet laten
Nicolet Watch, Landeron 39 uurwerk, ben benieuwd wat jullie van vinden 🫣
Zonder jullie om advies te vragen heb ik zonet in 1 klik deze gekocht…kon het niet laten
Nicolet Watch, Landeron 39 uurwerk, ben benieuwd wat jullie van vinden 🫣
Mooi.
Ziet er leuk uit hoor, kastpoten beetje flink gepoetst? Wijzerplaat mooi oud versleten lijkt het. Komt op mij wel origineel over.
Ziet er mooi uit!!
Übercool
Ben benieuwd hoe hij loopt, uurwerkje ziet er wat aangeslagen uit, maar mooi ding hoor
Heel mooi horloge! Spijt kan alleen komen als de prijs te hoog was.
Impuls aankoop dan betaal je snel teveel, ik heb €400 betaald btw
Ik vind hem ook prachtig! Leuk merk ook!
Het is meer dan ik doorgaans aan horloges uitgeef. Maar dit lijkt me nou een prima aanschaf.
Alleen is service bij een chrono wel erg duur.
Hij zou net service gehad hebben
Ik zie overigens dat er net een topic vintage incoming is aangemaakt, als ik heb binnen heb zal ik daar meer foto’s plaatsen
Dat mag zeker meewegen in de taxatie… Even checken bij binnenkomst…
400 is nog te doen als je mis gokt. Als je mis gokt met deze vintage beauty, hebt je altijd nog een hoop opties.
Ik heb ook net een gok gewaagd. Heel ander model totaal onvergelijkbaar. En zo goed als 3x zo duur…
Onbekend of deze werkt. Quartz. Zeldzaam. Onderdelen zijn onmogelijk te krijgen.
Van mij krijg jij 10 uit 10. Ik zelf scoor maar een 5je…
Het is meer de vraag of ik spijt krijg… Maar ik doe daar eigenlijk niet aan. Own your mistakes. Leren en door gaan.
Ik zie dat je deze hebt gekocht bij dezelfde aanbieder als waar ik mijn PYL chronograaf met Landeron 187 heb gekocht.
Zou ook service hebben gehad. Loopt nog steeds en ik draag hem veel.
De centrale seconden wijzer reset bij mij nu wel op 7 seconden in plaats van op de 12.
Als ik zie wat deze aanbieder verkoopt, hoe het er allemaal tadelos uitziet, vermoed ik dat hij de kasten inderdaad polijst of opnieuw verchroomd. Of misschien een ‘nieuw’ horloge maakt uit diverse donors.
Het blijft toch een apparaat dat te repareren is met reserve onderdelen.
Volgens mij heb je in elk geval een mooie aankoop gedaan. Verzending is bij mij ook netjes gegaan.
Lijkt goed, werkt goed, functioneel.
Toffe plaat, mindere kast.
Ik zie 4 gouden wijzers en 1 zilveren wijzer, hoort dat?
Mooi
Prachtig horloge!
Goed te horen dat service in ieder geval gedaan zal zijn, en die van jou is ook een mooi ding
Zeker een pracht ding.Maar dit is een Chrono, die van mij is een dresser. Toch een andere categoerie.