Zal ik wel of niet verkopen

Goede middag, ik twijfel, zal ik mijn ‘70 Pulsar P3 te koop zetten, of is dit geen goed idee?

1 like

Wat je ook besluit, je weet nu in ieder geval hoe het moet

2 likes

Ligt eraan of je er veel waarde aan hecht en of je het geld het waard vind

1 like

Over de Pulsar twijfel ik, over de G-Shock Tokyo Twilight niet, deze zet ik het weekend te koop

Je username in relatie tot je vraag roept toch een glimlach op. Bij wijze van reflectie: ga je d’r spijt van krijgen? Dan niet doen. Heb je concrete plannen voor een conversie naar een ander horloge? Dan wel doen. Tenminste: als ‘nee’ het antwoord op de eerste vraag is. En zo zijn er vele afwegingen te maken. Aan het eind van de dag is het toch je eigen besluit… met bijbehorende gevolgen. Succes met de keuze!

4 likes

Ik heb zelf nog nooit spijt gehad van een verkoop. Altijd weer wat leuk(er)s teruggekocht.
Maar ja, of jij dit horloge moet verkopen, kan ik natuurlijk niet voor jou beslissen.
Succes met de beslissing, in ieder geval!

Maar waarom twijfel je?
Is er een reden waarom het weg moet/mag?

Goed plan!
Helpt dit?

1 like

Ik zou het zeker niet doen.

Nooit doen, dat gaat alleen maar stress opleveren

3 likes

Absoluut niet doen! Vraag me niet waarom, maar als je het van de andere kant bekijkt misschien weer wel. Dus ja, verkopen die handel!

3 likes

Kop is verkopen, munt is houden. Je gooit de munt op en als je eerste reactie na het zien van de uitslag is ‘ok’, dan moet je dat doen. Als je meteend denkt ‘hmm, jammer’, dan houden.

Hij ligt alleen stof te happen, draag hem nooit, te bang dat ik hem beschadig, misschien is er een liefhebber, wil ook resources creëren voor een ander horloge die ik wil aanschaffen.

Kleine correctie Stress heb ik al, :sweat_smile:

1 like

Dus JA

Graag gedaan

Zo snel mogelijk verkopen!
Als je maar niet verwacht dat ik hem ga kopen, …brrr ;- )

Een horloge dat stofhapt wordt echt niet meer waard, een hele enkele uitzondering daargelaten.
Als je ergens een emotionele band hebt met dat horloge wordt het een ander verhaal. Dan weegt de opbrengst niet op tegen het verlies.

Waarom vraag je dit aan anderen? Het is jouw horloge…

Zie het als , even van gedachte wisselen,

afbeelding

En? Keuze kunnen maken?

4 likes

Google translate geeft een strak advies.