Zalmleer

Mijn favoriete vis. (gerookt dan) Toch maar eens een zalmleren band geprobeerd. De structuur sprak me aan en ik moet zegen dat hij helemaal bij mijn blauwe Hamilton past. Weer eens wat anders dan Haai. Even snel wat fotos geschoten.


Hahaha, lees de laatste dagen steeds meer verschillende soorten “leer”, maar staat netjes hoor.

Ziet er goed uit. Maaruh, zit er ook een “luchtje aan” ?

Groeten,

Martin

maakt er een mooi chique geheel van!

Eric

MartinB Schreef:

Ziet er goed uit. Maaruh, zit er ook een “luchtje
aan” ?

Groeten,

Martin

Nee hahaha dat zou niet fris zijn.

bandje wat minder mooi, maar horloge kan veel hebben…:wink:

Dat ziet er netjes uit aan dit horloge! (tu) Maarre… zalmleer? Nooit van gehoord. :S

Ha, dat kan je in blikjes kopen. Volgens mij hete dat John West:D

Ben niet zo een visliefhebber, kweenie hoe ik 't zou vinden om een vislerenbandje om de pols te hebben. De hele dag vis zien… brrr…

Nu bij de Ikea: blauwe zalmballetjes!
vind dit wel een leuke combi! Haai zie je ook en Rog en bekendere exoten zoals de Python en de struisvogel. ABP paris heeft ook van die creaties. En als de kont van een paard geschikt is dan kan dit ook. Koeienleer ruikt toch ook niet naar…?

Deze fotos zijn even mooier.

lijkt op kippenleerX(

Ik vind het een mooi resultaat!
Ik las pas dat vissenleer ‘booming’ wordt, de techniek is bijna 10 jaar in ontwikkeling en wordt steeds verbeterd. Er zijn verschillende grote modemerken die het in hun assortiment gaan verwerken. Ik noem merken als Nike, Adidas, Puma, etc die schoenen maken van/met een deel vissenleer (meestal zalm).

Mag ik een onbeschofte vraag stellen, Dreski?
Hoeveel kost zo’n bandje nou?

Ik vind het wel wat hebben, zeker als alternatief op de haaienleren banden die je tegenwoordig op iedere hoek van de straat kan kopen (tu)

Krentenbol Schreef:

Ik vind het een mooi resultaat!
Ik las pas dat vissenleer ‘booming’ wordt, de
techniek is bijna 10 jaar in ontwikkeling en wordt
steeds verbeterd. Er zijn verschillende grote
modemerken die het in hun assortiment gaan
verwerken. Ik noem merken als Nike, Adidas, Puma,
etc die schoenen maken van/met een deel vissenleer
(meestal zalm).

Mag ik een onbeschofte vraag stellen, Dreski?
Hoeveel kost zo’n bandje nou?

Ze kosten 20 euro en zijn hier verkrijgbaar. http://www.watch-band-center.com/shop2/index.php/user/watchstrap/suche/1/

Je moet ook een zoeken op “perch” dat is Baarsleder. Ook erg apart.

mooie combi, ziet er zeker niet verkeerd uit.

Ik vind het een hele mooie combinatie (tu)
Vissenleer,
What’s next…?

geniaal, hoe krijg je het verzonnen… en gevonden!
ben benieuwd hoelang ie meegaat. ik vind het iig. mooi (tu)