Zandlopers

Horlogeliefhebber zijn houdt bij mij ook in dat ik alles wat met tijd te maken heb interessant vind. Dus ook zandlopers. Nou heb ik daar geen collectie van (behalve die kleine frutsels die je wel eens bij bordspellen hebt) maar het internet afstruinend kwam ik op de volgende site:

Ontwerper Marc Newson heeft een aantal zeer mooie zandlopers gemaakt, maar daarnaast heeft hij ook een aantal designhorloges ontworpen. Design… dat betekent vaak met een batterijtje, iets waar veel horlogeliefhebbers toch enigszins op neerkijken, maar Marc Newson heeft gekozen voor mechanische uurwerken (veelal ETA).

De prijs/kwaliteit-verhouding is buiten proporties, maar dat zel wel komen omdat het kunst is.

grappige was dat hij ook op Baselworld was. Ik moet zeggen, het zag er leuk uit en gebruik van mooie matrialen. Denk alleen niet dat ik heel snel zelf zo iets zou aanschaffen.

wat een geld, maar wel erg mooi!

the making of kan je hier vinden: http://www.colette.fr/#/a/4/news/971/ikepod/

Zien er leuk uit!

Er mooi idd, heb weleens gekeken voor iemand naar die zandloper maar er ging te weinig van de prijs af. Wel erg mooi!!!

Marc Newson heeft ook 2 prachtige Jeager-LeCoultre Atmos klokken ontworpen. Helaas ook onbetaalbaar…

Marc Newson heeft mijn zomerjas ontworpen…

Bij een zandloper moet ik steeds aan een mop denken, maar ik weet niet of dat kan op het forum.

Kan het wel/niet?

RuhleR Schreef:

Bij een zandloper moet ik steeds aan een mop
denken, maar ik weet niet of dat kan op het
forum.

Kan het wel/niet?

Bij twijfel… niet doen.

Hij is op zich niet sexistisch, maar misschien iets grof: ik doe t niet.