Zanuti horloges bekend?

Iemand wel eens gehoord van Zanuti watches?
Na wat zoeken op internet kom ik regelmatig uit op hun site. Ze bieden wat leuke divers/Gmt/homage modellen aan nu met korting.
Reviews op hun site gelezen . Overwegend positief, verder weinig te vinden.
Het merk zelf zou al enige tijd moeten bestaan en volgens de review en beschrijving zou het toch van een redelijke kwaliteit moeten zijn.

Middels PayPal durf ik best een gokje te wagen maar hopelijk zijn hier mensen met ervaring in deze hoek.
(Ps, hoop dat de links zo werkt)

Ik ben benieuwd, alvast bedankt.

2 likes

Nooit van gehoord.
Lijkt een merk met historie (volgens de website althans), maar zie vooral Rolex look-a-likes…

Ben ook benieuwd…

1 like

Flauwekul-merk dat een of andere oude naam heeft opgekocht en nu met een leuke website en een fake geschiedenis wil verkopen.

3 likes

Dat denk je of weet je zeker.
Ik zelf ben ook zeer voorzichtig vandaar deze vraag.

Dan misschien gelijk een vraag/suggesties naar micro brands welke wel “echt” zijn en een beetje betaalbaar zijn?

Had gehoopt dat dit wat zou zijn…

Zelf nooit van gehoord :roll_eyes: zo te zien bang for bucks maar wel een hoog hommage gehalte .

1 like

Erg hoog @pasd.
Ben ik me bewust van.
Toch vind ik het er leuk uit zien voor de huidige prijs.
Wil alleen niet zomaar wat geld in de pot gooien :wink:

1 like

Dat zeker , eta erin dus dat is prima . Ligt een beetje aan de afwerking . Op Ali zijn ook zat van dit soort modellen voor die prijs te koop maar hebben dan geen naam met historie ( wel of niet later opgekocht)

1 like

Waar lees je dat?

DIPLOMAT – ZANUTI ®

Citizen Miyota ® Caliber
Automatic (21 Jewels)
Made in Japan
ISO 3159 Compliant
Sealed and protected with a double gasket screw-down crown.

1 like

CERTIFIED MECHANICAL CALIBER

Mechanical Movement

Self-winding Caliber (Automatic) with 21 Jewels, fully constructed based off the modular design of the Swiss ETA 2824 and the Swiss Valjoux 7750, two of the most important Swiss mechanical movements of the past 50 years

Based off :joy:

3 likes

Wil dus niet zeggen dat het een eta is :slight_smile:

2 likes

Haha zie t nu ook :grinning_face_with_smiling_eyes:
Lees ff snel ETA dus denk oké :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Dat weet ik wel zeker.

Ik verzamel al sinds 1996 horloges en heb hier meters met boeken. Dit merk ben ik nog nooit eerder tegengekomen. Het was dus langdurig niet actief.

Daarbij zijn het nu plakkers met zo te zien Chinese uurwerken.

1 like

Miyota.

1 like

Duidelijk.
Uit dit antwoord maak ik dus op!
Weg blijven en door!!!

Leuk topic voor de zoekfunctie op een later moment via het forum. Kon niks vinden.

Zijn we nog micro brands aan te bevelen of moet dit in een ander topic!?

1 like

Kijk eens naar vintage.

Leuke merken als Cortébert, Helvetia, Longines, Movado, Mido, Büren, Bulova etc. zijn voor leuke prijsjes te vinden.

ik wel :smile:

1 like

Dat is bijna die uit de verloting van afgelopen jaar! :rofl: