Zaterdag 21 jaar oud; zoek een horloge om het te vieren! ± 500 euro

Ik heb nog een leuke diver liggen! Eigenlijk had ik geen verkoopplannen maar wie weet als er een mooi bod komt :wink:
Certina DS First automaat

Heb ook wel verhalen gehoord. Bezel die los is, problemen met de lume en wijzers.

1 like

21 jaar en je wilt echt zoveel geld uitgeven aan een horloge? Deze zou ik mooi vinden als ik 21 zou zijn (wish).

Steinhart GMT-OCEAN One black ceramic

Dan Henry 1970 (hou je nog geld over)

Alvast gefeliciteerd!

7 likes

Seiko Sarb035 of de 033 met zwarte plaat, krijg je veel waar voor je geld.

7 likes

Je moet eens aan Archie Luxury vragen wat hij van Squaleeee vindt

4 likes

Je zou eens aan alle normale mensen moeten vragen wat die van Archie Luxury vinden…:smirk:

27 likes

Ik heb geen interesse om wat te vragen aan ‘normale mensen’. Vreselijke lui.

4 likes

Grapje, hoop ik…?

Nee, wat is in godsnaam een normaal mens en wie bepaalt dat?

Iedereen is anders.

6 likes

Laat maar…

1 like

Zo te merken doe je dat zelf heel goed, bepalen. :thinking:

3 likes

Ik doe één keer gek :wink: ik ben een arme student, maar ik woon ben m’n ouders dus heb geen maandlasten. Daarbij mijn eigen kleine web bedrijfje. Met een beetje verjaardagsgeld, en wat spaargeld zit je er al gauw aan hoor :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik ben blij dat je m’n berichten begrijpt.

Nee we zijn niet verbaasd Han…we zijn niet verbaasd:sunglasses:

3 likes

Ik mag toch hopen van niet, je bent ook geen newbie hier :joy:

1 like

Super. Goed bezig! Laat weten wat je kiest en geniet er van!

ik zit sterk op Hamilton nu. Volgensmij is dat een solide keuze. Helaas nog niet genoeg voor een fatsoenlijke Oris Diver…

1 like

Als je die echt het mooiste vind zou ik door sparen. Jong gebruikt prima te vinden voor 1000 euro of soms nog minder. 500 euro is dan toch een hoop geld om uit te geven aan een horloge dat het toch net niet helemaal is voor je.

1 like

Oris Big dates heb ik het dat over en zijn 500 x3 haha, dat gaat me net even boven de pet

Plaatje?