Zaterdag 21 jaar oud; zoek een horloge om het te vieren! ± 500 euro

oeps hahaha, big crown… en dan speciaal de X1 Calculator

1 like

2ehands tag heuer quartz?

imagehttps://www.clock-watches.co.uk/wp-content/uploads/2017/12/IMG_0572-370x370.jpg

Ik heb geen ervaring met dit merk maar mensen lijken er wel over te spreken en divers in max 40mm zijn er niet zo superveel: de Christopher Ward C60 Trident 300

https://www.christopherward.eu/watches/dive/c60-trident-300-693404

3 likes

Ik zou deze oppikken

Snap niet dat die nog niet verkocht is :thinking:

6 likes

Ik kende de oris big crown niet, maar even opgezocht, en dat lijkt toch wel erg veel op een aantal modellen van Hamilton.
Dan zou voor mij de keus ook snel op Hamilton vallen.

Heerlijk horloge !!

Als “new vintage” ook mag, wil ik deze nog even voordragen;

Koop er een mooie vintage leren band bij, en je bent klaar!

Eerdergenoemde versie in 39mm is ook niet te versmaden…

6 likes

Of je gaat voor een Bronze.

5 likes

Gefeliciteerd. Er is niks mis met Squale. De kwaliteit is gewoon goed. Ik heb een 1521 azuur gepolijst, en dat ding heb ik danig mishandeld. Toch geeft ie geen krimp, ook al is de bezel inlay wat beduimeld.

De ETA die er in ligt is gewoon goed, da’s geen punt. Dat de kroon moeilijk te hanteren is is een feit, maar da’s een ontwerpvraag en geen kwaliteitsvraag. :slight_smile:

Ik raad een 1521 altijd aan. Prachtige dingen. De mijne doe ik niet weg, ook al heeft @anon50762135EV het nog zo geprobeerd.

5 likes

Ik ben het niet graag met 'm eens, maar @Santa_Sangre heeft hier een puntje. :slight_smile: Vreselijke lui, normale mensen.

Gelukkig zijn er niet zoveel van. :slight_smile:

6 likes

Eens. Heb het horloge ook gehad, erg tof ding. Zelf ook geen kwaliteitsissues ondervonden.

1 like

De meester-modder LIET zich vroegâh modden
:joy:

3 likes

Haha!

:face_with_raised_eyebrow:

Wat dacht je van nog steeds? Ik ben nog lang niet klaar joh :upside_down_face: Het is niet alsof ik bijna volwassen ga worden.

1 like

Wat denk je van een speciale Hamilton, Ventura een zeer apart horloge welke indertijd ook door Elvis Presly werd gedragen.

Toevallig doe ik die van mij weg, wegens overcompleet. Compleet met originele doos en papieren.

1 like

Ik heb besloten mezelf te houden aan wat ik altijd gezegd heb… op mijn 21ste koop ik een horloge dat ik hou voor het leven… Op dit moment zou ik dan uitkomen op een Oris of Breitling. Hier heb ik zelf de meeste gevoelens bij :slight_smile: Dan maar ff doorsparen tot de 1k… ik wil namelijk als ik er zo overna denk namelijk helemaal geen consessies doen op dit horloge. En SH + alle homage merken is toch een en al consessie.

4 likes

De blauwe 1521 is top. Vooral de blasted versie.

@malus65 kom er eens in met je haaien foto.

7 likes

Zoiets?

9 likes

Welk merk is dat? Kan het niet goed lezen.

1 like

Squale :slight_smile:

Invicta.

3 likes