geef mijn zo’n invicta… liefst voor 1299… retail op die dingen is belachelijk
Voor 800 euro een koopje.
zeker. De auction staat op 7 uur, we gaan het zien…
ja dan gaat hij natuurlijk niet voor 800 weg
Je hebt helemaal gelijk. Rustig zoeken naar dat horloge waar je het best bij voelt.
Je opperde iets van Hamilton daarom heb ik deze laten zien, een aparte Hamilton.
Succes met zoeken.
Ga anders eens kijken op de komende rikketik beurs aanstaande zondag in Houten.
Dat is een van de grootste beurzen op dit gebied.
O verrek, het staat op de zijkant!
beetje zonde dat dit 34mm is, of zou 't kunnen? Deze zit ik al weken te bekijken https://www.chrono24.com/oris/divers-stainless-steel-automatic-watch--id7795293.htm
Als @IOT naar die stoffige Rikketik gaat is ie op zijn 21e meteen genezen van de horlogehobby!
Samengevat: niet doen; NOGO!
Ben er vorig jaar ook geweest, best te doen, maar er is niet normaal te lopen. Meeste verkopers ook helemaal niet aardig, inschattingsvermogen van die mensen is ook 0.0… wat nou als ik een Oris BC3 wil aanschaffen maar meneer schat in dat ik dat geld nooit ga hebben?
Als je toch niet door wilt sparen en €500,- nu je uiterste limiet is en je wilt toch op je verjaardag een goed horloge, zou je eens bij Seriouswatches op Oriënt of Oriënt Star moeten zoeken. Krijg je echt waar voor je geld onder €500,-
Ik heb er twee: eentje van 45 jaar oud(nog nooit geserviced) en eentje van afgelopen september.
Lopen beide uitstekend!
Een dure gewone Oriënt zul je ongetwijfeld voor nog géén €400,- krijgen, de Oriënt Star ligt vwb de duurdere exemplaren iets boven die prijs maar mogelijk vind je binnen deze sector er ook één voor nog géén €500,-
Succes!!!
Heerlijk hè, ik ben jaloers.
Ik heb echt met je te doen. Dan is ineens een horloge uitzoeken compleet bijzaak.
De horror. Hoeveel zit er nog in dat ontsnappingsfonds wat we destijds voor @koekoek hebben opgericht?