Zaterdag 21 jaar oud; zoek een horloge om het te vieren! ± 500 euro

Qua geld? Wanneer je als 21 jarige nog thuis woont, ben je een miljonair. Waarom kijkt hij niet naar gouden subs?

7 likes

Precies, iedere avond lekker bordje eten op tafel en de voorraadkast vol. Leven als een prinsje he.

2 likes

Van alle huur die ik Utrecht heb moeten betalen had ik inderdaad wel een goeie Rolex kunnen kopen :upside_down_face::upside_down_face:

2 likes

Haha ja dat lijkt me dan weer verschrikkelijk, ik verkies toch een eigen toko waar je de meisjes uit kan nodigen knul. Je kan ze moeilijk mee naar de zolderkamer van je ouders nemen :roll_eyes:

Kom op, 21. Perfecte leeftijd

3 likes

Ik mag het nu zelf doen, ik woon sinds een paar weken met pa samen, even wennen zonder mams thuis > die is weggegaan. Juist omdat de situatie zo klote is, mag ik me uitleven voor 'n keer. :stuck_out_tongue:

2 likes

Dat zijn er twee dingen die je kan zeggen,
!, je vraagt of hij wel goed bij zijn hoofd is.
2, je vraagt of hij nu wel of niet wil verkopen.
3 je vraagt of hij zijn spruitjes onder de tafel heeft staan.
Dan naargelang zijn antwoord kan je ook nog het volgende zeggen ;
dat hij beter op de markt kan gaan staan en patat verkopen, die hopelijk hygiënisch door hem in een zakje wordt gedaan, maar dat je daar nu echter toch wel enige twijfels bij hebt zoals hij nu overkomt.

1 like

Dat is inderdaad minder :zipper_mouth_face: Sterkte er mee.

1 like

Ik snap hem. Heb je al een soort van top 3 horloges kunnen knutselen?

Erger nog, vader vraagt nu of ik niet al een leuk meisje heb gespot! Het is toch maar alleen zo met z’n twee. Ik wordt aangemoedigd… :wink:

1 like
  1. Oris BC3
  2. Breitling Colt
  3. Seiko Presage

:smiley:

1 like

Die blauwe cocktail op staal is top.

image

image

3 likes

Goed dat je niet voor een Steinhart gaat, zo’n homage kan leuk zijn voor erbij maar niet als “speciaal” horloge imho.

vind net dit op chrono24… Presage of dit… ik weet het wel :stuck_out_tongue:

2 likes

COMPUTING ERROR: TOO MUCH CANDY…

1 like

Ik denk dat ik het redelijk heb… het wordt Oris, maar wat… dat is nog even een verrassing.

Die tachy staat helemaal verkeerd. :open_mouth:

Dat is nog een hele toer voor €500. Zeker als je een net modelletje wilt wat er een beetje leuk uitziet.

HAHA, nice. oeps

Valt wel mee, chrono24. Marktplaats heeft ook het een ander, en anders maar naar 600-700, zo erg is dat niet. :slight_smile: Die twee die ik net postte liggen beide rond 500

1 like

Budget oprekken inderdaad noodzakelijk. Ik heb in vier jaar hier te hebben rond gehangen niet 1 knappe Oris gezien die tweedehands minder dan 700 a 800 euro was.