Ik kijk europa wijd he dat scheelt het een en ander… duitsland heeft een hele boel oris liggen
Ik bedoelde met ‘hier’ de tweedehands horloge wereld. Ook internationaal. Maar hee. Ga er voor.
Er staat er nu een op UF voor 599
Die F1?
Full set netjes en een leuk modelletje? Of een afgeragd incourant ding?
Brrr. Niet mijn smaak. Erg druk. Dit zijn niet de mooie courante modellen die ik bedoel.
Beetje incourant wel, maar wel een automtische chrono. En hier nog eentje, maar die is al verkocht
https://uhrforum.de/oris-big-crown-propilot-date-01-751-7697-4164-07-8-20-19-fullset-t349910
Die is wel heul dik
Deze is 45mm!
(Oris Williams F1 Chronograph)
Ik zal eens kijken of ik al ben geaccepteerd. gister toevallig aangemeld
HAHAHA OEPS, Soms denk ik met m’n hart… 42mm zou nog kunnen, maar dan houdt 't op
Op mijn ouders’ zolderkamer… Ja, daar heeft een Duitse madam mij nog van mijn onschuld beroofd. M’n vader vond haar de volgende ochtend erg leuk, maar hij vroeg zich af of die teringherrie nou echt nodig was geweest.
Kortom: Ik voelde me thuis. Tot ik weg ging. Nu zou ik niet meer terug willen. Ik was 22 toen ik pleite was.
hahahaha
Toen ik 21 werd kocht ik een Omega seamaster, die is vorig jaar nog helemaal geserviced . Inmiddels 50 jaar oud, dus niet verwarren met latere seamasters
Mocht je belangstelling hebben, laat maar weten.
Zo iets dus:
maar dan zonder datum
Service is gedaan door de firma Sonders uit Leusden
interessant!
Ik 18. Vrijheid blijheid baby
Wait. What?
Die moest ik even opzoeken… Aha