Zaterdag 21 jaar oud; zoek een horloge om het te vieren! ± 500 euro

Van die tattoo ??

Alvast gefeliciteerd Matthijs ! Voor 500 piek valt hier op het forum vast wel iets leuks te scoren van een lid dat een 21 jarige liefhebbert een echt mooi horloge gunt !
Die Squale van David is een pracht horloge ! maar vind ik wel erg blauw als het je enige echte horloge is.
Dan liever iets wat minder in het oog springt. Maar dat zou mijn afweging zijn.
Have fun !

1 like

Hahaha ehhh… :smile:

Hé verdorie, daar gaat m’n anonimiteit :smile:, en dankje! (Oh, hover een keer over m’n user… hahaha… Zie ik nu pas.)

1 like

ik ben enorm standaard normaal.

Gefeliciteerd alvast! Welke horloges zijn volgens jou dan niet echt? :face_with_raised_eyebrow:

Man, man, man, wat is dat ding hoog! :open_mouth: Kan nooit comfortabel dragen.

14.5mm zo te lezen. Dat valt voor een chrono best mee hoor.

Even een ander praktisch punt aan die Williams die je zag wat veel Oris duikers ook hebben: Geen standaard lugs. Dit betekent dat je geen banden kunt wisselen en altjd custom of Oris banden moet kopen. Ook wordt de lug to lug lengte waanzinnig lang.

De door @koekoek aangehaalde Propilot Date is beter: Plat, goed afleesbaar, rustig, standaard lugs… Ook de duiker die je zelf aangeeft te gaan zoeken is erg tof. Hulde. :slight_smile:

Klopt beter dan je wilt weten.

Au. Maar ja, boeken zijn zo 1955.

Hmmm, dan vertekent die foto erg, het lijkt wel een tonnetje.

als je intresse hebt, ik heb een NTH Santa Cruz te koop.
Dit zijn mooie relatief kleine duikers van 40mm en 11,5mm hoog.
Nieuw zijn ze 506 Euro, maar je zit dan helaas nog met invoerrechten er boven op.

:thinking:

1 like

Ennnn ik ben inderdaad aan het kijken naar Chr. Ward nadat ik deze beauty tegen kwam… Omega weave yo!

4 likes

CW maakt echt fantastische duikers met veel waar voor je geld, heel veel als je een goede prijs meepakt. Kan het echt aanraden!

1 like

CW heeft (te) regelmatig akties dat je voor 30%-50% korting bepaalde modellen kunt kopen. Vaderdag is ook zo’n moment meestal.

1 like

Tjonge jonge…Een horloge met vaderdag krijgen…
Wat moet iemand dan krijgen bij gelegenheden die echt iets om het lijf hebben?

Van harte gefeliciteerd dan met je verjaardag!

3 likes

Hieperdepiep!

2 likes

HOERA!!! :see_no_evil: :smiley:

2 likes

Van harte, benieuwd welke het wordt :sunglasses:

1 like

Gefeliciteerd!

1 like