Zaterdag gespot

Hallo,

Terwijl een groot deel van Nederland dronken op het Museumplein stond liep ik in Antwerpen.

Ik was niet op zoek naar etalages van juweliers, maar ja, als je langs zo’n indrukwekkende etalage loopt van de lokale AD van Breguet…

Onder andere de volgende exemplaren gezien:

Oh ja, de ze liepen allemaal (incl de tourbillon), in tegenstelling tot normaal in een etalage!

Eigenlijk vind ik alleen de tonneau-vorm mooi en word ik niet echt hitsig van de rest, ondanks de reputatie van dit merk…

Maar, mooie foto-spot actie!

hans

Inderdaad, mooie foto’s.

Leuke post en ik zie al voor me hoe de winkelier al je vette neuzen van het raam poetst. :smiley:

Mooie foto’s. Behalve de 3661 zijn er echter geen horloges bij die ik ook mooi vind.

hcptdg Schreef:

Eigenlijk vind ik alleen de tonneau-vorm mooi en
word ik niet echt hitsig van de rest, ondanks de
reputatie van dit merk…

Maar, mooie foto-spot actie!

hans

Ik vind ze ook niet allemaal mooi, heb slechts een impressie gemaakt omdat ik zelden een hele etalage vol met Breguet zie liggen. Dit waren een beetje de uitzonderlijke modellen in die ruit.

Helemaal mee eens: een unieke verzameling, maar ik vind er geen een mooi genoeg om ooit aan te schaffen.

Menno

Ik zou ze ook niet hoeven hebben, maar wel mooi om eens in een etalage te zien liggen.

Ik moet eerlijk gezegd ook zeggen dat ik ze neit bijzonder mooi vindt… zeker voor mijn leeftijd van 19. Nou is dat met de meeste topmerken natuurlijk zo maar dit kun je echt pas normaal dragen als je flink grijzende slapen hebt.

Lekker smullen zeg!

Was vorig jaar in Hong Kong op vakantie en ook bij een dealer geweest. Wat zie je er dan ineens een hoop naast elkaar.

Ben misschien gewend om gedecoreerde uurwerken te zien, en vind die bovenste een beetje… kaal. Terwijl dat decoreren in het verleden volgens mij gedaan werd om krasjes en andere oneffenheden te verhullen.

jmr Schreef:

Ik moet eerlijk gezegd ook zeggen dat ik ze neit
bijzonder mooi vindt… zeker voor mijn leeftijd
van 19. Nou is dat met de meeste topmerken
natuurlijk zo maar dit kun je echt pas normaal
dragen als je flink grijzende slapen hebt.

Die heb ik, geloof me. Maar zelfs dan…:frowning:

Oeh, die laatste twee vind ik erg mooi (tu)

Ik vrees alleen dat ik niet voldoende zakgeld krijg om deze aan te schaffen :wink: