Zaterdag opening Grönefeld Boutique - meet the stars!

A.s. zaterdag gaat de Boutique van Bart en Tim Grönefeld in Oldenzaal officieel open. Buiten dat ze een paar erg spannende merken gaan voeren, zullen bij de opening een paar echte (horloge) sterren aanwezig zijn, te weten Kees Engelbarts, Peter Speake-Marin, John en Stephen McGonigle en natuurlijk Tim en Bart Grönefeld zelf.

Ik heb, op de broers McGonigle na, deze heren bij verschillende gelegenheden al eens gesproken, het is verbluffend hoe gepassioneerd ze (kunnen) zijn over hun vak! Het is imho daarom absoluut de moeite waard te proberen naar die opening toe te gaan. Je moet je van de tevoren wel aanmelden via de website van Bart en Tim: http://www.gronefeld.eu/boutique/ Ik ga, maar mag al een dag eerder komen :stuck_out_tongue:

Zie verder: http://www.horloge.info/nieuws/Gronefeld-opent-Boutique-in-aanwezigheid-grote-namen/521

Ik wens je veel plezier Henrik. Vorig jaar ben ik ook geweest, dat was erg gezellig. Jammer genoeg gaat het zaterdag niet lukken :frowning:

Doe ze de groet’n…
Ik zal er helaas niet bijzijn, maar de broertjes kennende zal het vast een mooie dag worden…

Groet
Mark

eindelijk een prachtig evenement op 15km van huis, ben ik zelf veel te ver weg :frowning:
Ik zou anders zeker gegaan zijn.

Groeten,

Martin

Inderdaad Martin. Voor mij is het iets verder maar ik kan niet weg zaterdag…

Wens je heel veel plezier Henrik!

Heb net gehoord dat ik morgen toch vrij ben om te komen.
Heb gelijk maar een mailtje gestuurd. Hoop dat het nog lukt.

Ik hoop tot morgen Henrik.

Had je de 6139 zelf door de bus kunnen gooien Henrik :)-D
Ik fiets er dadelijk wel eens even langs. Altijd leuk zoiets.

Ik zal niet al te veel zeggen, maar het was erg mooi. Ook het atelier, wat een kunde! En Peter Speak-Marin… wat een aardige man is dat toch en wat een mooi horloge is zijn Marin 1! Ik ben een fan.

Henrik Schreef:

Ik zal niet al te veel zeggen, maar het was erg
mooi. Ook het atelier, wat een kunde! En Peter
Speak-Marin… wat een aardige man is dat toch en
wat een mooi horloge is zijn Marin 1! Ik ben een
fan.

F#ck wat ben ik jaloers dat ik er niet bij kan zijn…
Hopelijk wordt dit een jaarlijks event

Ben ook net weer thuis. Helemaal geweldig. Het vakwerk van de mensen staat buiten kijf.

Hoop ook dat dit een jaarlijks event wordt. In ieder geval verwacht in 2012 wel het een en ander want Gronefeld bestaat dan 100 jaar. Het is begonnen met Opa in 1912. Zoals Bart ons vertelde vanochtend.