Ze maken ze niet zo vaak meer ... helaas

Zakhorloges! Hier de nieuwe Piaget Altiplano 60th Anniversary Pocket Watch :slight_smile:

.

.
Als tafelklokje…

.

.

The Piaget Altiplano 60th Anniversary Pocket Watch will be produced in only 26 pieces, all in white gold with a blue dial. Price to be confirmed.

Technical Specifications – Piaget Altiplano 60th Anniversary Pocket Watch

• Case: 50mm diameter x approx. 7mm thickness – 18k white gold, polished – sapphire crystal on both faces
• Movement: Piaget Calibre 1200p, in-house – automatic via micro-rotor – 3Hz frequency – 44h power reserve – 25 jewels – 2.35mm thick – hours and minutes
• Additional: Blue calfskin leather string and pouch with a 18K white gold buckle – Blue straw marquetry desk stand
• Reference: G0A42108
• Availability: 26 pieces

-> Artikel

14 likes

Ja grappig spul! Zal vast goeiekoop zijn :grinning:

1 like

Supermooi, weet je de prijs soms ook?

1 like

Nog niet gespot, zal eens gaan speuren :slight_smile:

helaas, op alle mij bekende sites staat nog geen prijs vermeld …

Ziet er gaaf uit, ik denk dat de tafelklok eerder een zakhorloge standaard is die er los bijgekocht kan worden.

1 like

Goede maat ook… Beetje Diesel en TW Steel… Maar wat voor band zou hier nou bij passen?

1 like

Het is een zakhorloge.

3 likes

Tafelklokje met een automaat? Dat is onwaarschijnlijk.

1 like

Een aligator binnenbamd?

Wel mooi, ik heb alleen weinig gelegenheid om een zakhorloge te dragen. Al vind ik het wel iets hebben.

1 like

Het staat meestal zo protserig als je er in het dagelijks leven eentje draagt, vind ik. Of het moet echt bij je stijl passen (ik heb zeker voorbeelden gezien van mensen die ermee wegkomen). Wel een prachtig ding sowieso.

1 like

Ik vind het hele idee van een automatisch zakhorloge vreemd…

1 like

Ha de eerste die het zegt… mee eens, voor mij moet je een zakhorlog ouderwets opwinden👌

Bovendien, hoe windt dat ding zich dan op als tafelklok? :slight_smile:

1 like

in de “aardgas-gebieden” van Groningen gaat dat prima lukken :frowning:

2 likes

Laco heeft er ook eentje op hun site staan.

De Wilhelmshaven. Is ook een stukje goedkoper dan de Piaget Altplano

1 like

Nog indiglo zo te zien ook, of?

1 like

Het blauw van de wijzerplaat is wel erg mooi zeg.

1 like

Ik ontdek net dat er een winkel voor is met alleen maar zakhorloges. Van een hele andere klasse, dat dan weer wel. Maar denk toch dat als ik ooit een zakhorloge aanschaf, dat het een vintage wordt.

1 like