Ik ben ook geen fan. Maar het gekke is: in de jaren '90 vond ik two tone helemaal te gek. Grappig hoe je je onbewust toch laat beïnvloeden door geplande trends (of ja, ik dan).
Ach, dan kan ik dit jaar m’n Ebel weer eens om doen en er toch modieus bijlopen
Ik denk dat het een kwestie is van ouder en wijzer worden. Als je een paar keer mee hebt gemaakt dat de aantrekkingskracht van de waan van de dag verandert in een zekere schaamte leer je als het goed is mettertijd herkennen wat tijdloos is.
Eh, welk model is dat? Die foto gaat me geld kosten. Lullo! Waarom nou? And I mean that in the best of ways.
Dank je. Merk op dat Seiko.nl nog steeds zeer beperkt is. De diverse SARXen ontbreken, de SARW serie is goeddeels niet aanwezig… Maar ja, zo’n bruine gaat er hoogstwaarschijnlijk komen, ook al is het maar 5ATM WR. Ik zal dat eens fluks in de gaten houden.
Volgens mij zijn we aan het afdwalen. Iedere fabrikant staat vrij om gekke designs te brengen of two tone kasten (ook niet mijn favoriet), smaken verschillen immers.
Maar zodra ze “limiteds” op de markt brengen van FC Barcelona, Manchester United, basketbal spelers, Gulf striping, etc. zijn ze imho de weg kwijt. En velen maken zich er schuldig aan.
Met die Blancpain raak ik behoorlijk in de war. I love you, I hate you. Die secondewijzer vind ik weergaloos mooi; die weekhark hoogst origineel. Die Romeinse getallen : foeilelijk.
Vooruit, ze mogen hem wel aan mij geven, als het dan zo nodig moet.
Die Grand Seiko’s zullen zeker mijn keus niet worden; de afgebeelde Seiko Presage maakt me heel hebberig. Eindelijk een reserve power aanduiding die het aardig doet.