Ze weten het niet meer, dus gooi je merk te grabbel

Ik ben ook geen fan. Maar het gekke is: in de jaren '90 vond ik two tone helemaal te gek. Grappig hoe je je onbewust toch laat beïnvloeden door geplande trends (of ja, ik dan).

Ach, dan kan ik dit jaar m’n Ebel weer eens om doen en er toch modieus bijlopen :wink:

6 likes

Ik denk dat het een kwestie is van ouder en wijzer worden. Als je een paar keer mee hebt gemaakt dat de aantrekkingskracht van de waan van de dag verandert in een zekere schaamte leer je als het goed is mettertijd herkennen wat tijdloos is. :slight_smile:

Eh, welk model is dat? Die foto gaat me geld kosten. Lullo! Waarom nou? And I mean that in the best of ways. :slight_smile:

2 likes

hier het artikel van Horloge.info

2 likes

Dank je. Merk op dat Seiko.nl nog steeds zeer beperkt is. De diverse SARXen ontbreken, de SARW serie is goeddeels niet aanwezig… Maar ja, zo’n bruine gaat er hoogstwaarschijnlijk komen, ook al is het maar 5ATM WR. Ik zal dat eens fluks in de gaten houden.

Volgens mij zijn we aan het afdwalen. Iedere fabrikant staat vrij om gekke designs te brengen of two tone kasten (ook niet mijn favoriet), smaken verschillen immers.
Maar zodra ze “limiteds” op de markt brengen van FC Barcelona, Manchester United, basketbal spelers, Gulf striping, etc. zijn ze imho de weg kwijt. En velen maken zich er schuldig aan.

1 like

Met die Blancpain raak ik behoorlijk in de war. I love you, I hate you. Die secondewijzer vind ik weergaloos mooi; die weekhark hoogst origineel. Die Romeinse getallen : foeilelijk.
Vooruit, ze mogen hem wel aan mij geven, als het dan zo nodig moet.
Die Grand Seiko’s zullen zeker mijn keus niet worden; de afgebeelde Seiko Presage maakt me heel hebberig. Eindelijk een reserve power aanduiding die het aardig doet.

1 like

Ik snap het :expressionless:

1 like

Wauw, prachtige achterplaat! welk model is dit?
Ik denk dat ik voor de ssa303j1 ga :slight_smile:

Heb je geposte artikel gelezen, staan helaas geen serienr. bij

ssa341

gr, HJR

1 like

Dank u wel! Heel mooi alternatief voor de ssa303 :blush: zie deze niet op de seiko site? Moet deze nog released worden?

Zowel met de Seiko als de BP zou ik nog niet dood willen worden gevonden.
En, er zijn veel goedkopere RS horloges te koop.

Deze bijvoorbeeld, $6,-

Maar Zenith is al langer bezig hoor:

Wat Zenith heeft met de Rolling Stones of andersom is mij niet duidelijk.
Zo heb ik Keith lang zien rond lopen met een Cartier Santos steel gold.

Maar om het samen te vatten, ik vind Rolling Stones en Zenith top! :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

Vreselijk. Terwijl ze het prima kunnen.

4 likes