Ze zijn er weer 😱 (nieuwe NA komt eraan!)

Met al dat slechte nieuws rondom de Corona lijkt mij dit toch leuk nieuws. Gisteren zag ik op de website dat ze vermeld stonden, maar uitverkocht. Maar vanochtend zag ik dat ze op voorraad zijn om te bestellen! :smiley::smiley::smiley:

Ik heb het uiteraard over onze HF inkoop actie, de Invicta 1953, dit keer met verschillende kleuren bezel te krijgen en eentje in volledig zwart (die moet ik echt hebben! :smiley:)

Ik denk dat dit echt een leuk koop is, ook als je iemand eentje cadeau wilt geven met de feestdagen.

Dit wordt hem voor mij! :shushing_face:

Hoop dat ik morgen iets leuks met de post ontvang! :smiley:

25 likes

Wow en voor minder dan de helft. Kopen!! :wink:

Je kunt gewoon 374 euro verdienen!

7 likes

Die ziet er sjiek uit die zwarte… zou ze wel eens langs elkaar willen zien;

7 likes

Die zwarte is wel tof

2 likes

Gave black bay dark! Oh…

:stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Nu je het zegt: ik ook! :smiley:

Wie heeft zo’n Tudor?

Ben echt benieuwd. Met name of hij mat of glimmend zwart is en hoe de delen zijn die bij de metalen versie hoog gepolijst zijn.

1 like

Die is van mij @Chillekasper :blush:

1 like

Wow top!
Meteen ook voor mijn vrienden voor onder de kerstboom besteld.

5 likes

Als geen Corona was had je direct PM gehad om eens af te spreken. :joy:

1 like

O ja! Het mag niet hé
Nou dan cancel ik het maar.
Misschien volgend jaar in de aanbieding?

Die houden we er gewoon in! Maar as je hem binnen hebt… kunnen we toch wel even contacten! Ben wel echt benieuwd :slight_smile:

Ik denk dat ze volgend jaar uitverkocht zijn :stuck_out_tongue: Ging bij die vorige vintage ook best hard

1 like

Dat wordt after market gedaan toch dat zwart maken van dergelijke horloges?

1 like

Ik heb de 34334 besteld.

Waar en wanneer het gedaan wordt weet ik uiteraard niet precies… Maar ik mag aannemen dat mijn Tudor met inhouse uurwerk; inhouse voorzien is van een zwart jasje :sweat_smile:

Heb je 'm dan ook gehaald bij een AD. Tudor heeft ze zo niet op hun website staan volgens mij.

1 like
2 likes

Thanks. Is nieuw voor mij. Ik zie ook wel eens van die horloges die zwart gecoat zijn. Een miogauss bijvoorbeeld.

1 like

Inderdaad bij Schaap gekocht gewoon… zoals @hallodhallod al aangeeft… onderdeel van de reguliere collectie. Mooi ding hoor :smiley: