Zealande strap

Wil een Zealande bestellen voor mijn Omega Smpc. Blauwe plaat.
Twijfel een beetje over welke kleur. Vind de blauwe chic, en de oranje knalt er lekker af. De witte echter vind ik iets onmiskenbaar zomers hebben, met idee van strand en jachthavens met dure boten enzo.
Wat vinden jullie?

Bestel ze alle drie dan…

Zat zelf ook te kijken voor mijn blauwe Seamaster. Blauw is de meest veilige keuze en kan hele jaar door gedragen worden. Rood is ook wel gaaf, komen de rood accenten in de plaat en secondewijzer mooi terug, maar wel gewaagd en puur voor de zomer. Wit is ook wel grappig en echt zomers. Oranje vind ik persoonlijk wat minder

Zowieso een goeie keuze, die dingen zijn zo comfortabel! Ik ben voor een zwarte gegaan omdat ik de ‘professionele tool look’ me meer aansprak. Voor het echte zomer gevoel pak ik de witte silicone elite van Barton’s.

1 like

Wit.

ik zou persoonlijk dan de blauwe van zealande nemen en de wat speelsere/zomerse banden van een goedkoper merk ( bijv via ali) . dan kan je later altijd nog de zealande nemen in een zomerse kleur als het bevalt.

hoe bevalt die barton’s? veel verschil met de zealande qua comfort e.d.?

Blauw. Niet omdat het veilig is maar omdat het mooi is…

1 like

Die Bartons bevallen goed (ik heb ze in alle kleuren), zeker voor de prijs. De Zealande is wel een niveautje hoger qua kwaliteit.

1 like

Ook maar eens proberen dan

Naast horloge verslaafd ben ik inmiddels ook bandjes verslaafd

Vind ik een bijzonder goed idee.
Dank voor jullie input, het wordt voorlopig wit

Gaaf! Ben benieuwd naar de foto’s :star_struck:

Zomers keuze :blush:

Hier zeer tevreden van de blauwe :ok_hand:

2 likes