Zeemeeuw op dieet

Op een chinees horlogeforum zijn de eerste foto’s opgedoken van een nieuwe SeaGull met een nieuw uurwerk. De automaten schijnen slechts 6mm dik te zijn:

Dit alles kan door een nieuw type uurwerk met microrotor.

Ik vind in elk geval zowel horloge als kaliber erg fraai (tu)

Groeten,

Martin

Ziet er goed uit. Sea-Gull heeft sowieso veel mooie horloges. En de uurwerken zijn ook nog eens goed. Nooit een slechte keus.

Wow, enig idee wat de prijs zal zijn… ziet er iig goed uit! (tu)

Leuk die micro-rotor!

hans

Die Chinezen zitten niet stil, behalve de afdeling imitatie komt er natuurlijk ook veel moois uit China. Dit ziet er in ieder geval goed uit.

Ja, iedereen heeft het er al over, de chinezen komen eraan!
Helemaal niet verkeerd deze meeuw.
MVG,
Patrick

Bidle Schreef:

Wow, enig idee wat de prijs zal zijn… ziet er
iig goed uit! (tu)

Geen idee, hij is nog niet uit. Ik gok in de $500 regionen…

smaken verschillen gelukkig, ik vind dit niet veel bijzonders, te klassiek naar mijn smaak, neemt niet weg dat het best een goede prijs/kwaliteit zal zijn maar ik vind het nogal prijzig als het rond de 500 dollar komt…

Daar staat tegenover dat ik hem wel mooi vind.
Ik hoop dat deze niet groter dan 40mm is.
Gelukkig niet verpest door een datum!:slight_smile:
Als ze nog ruimte hebben gevonden voor een tweede veerton en de gangreserve naar laten we zeggen 70 uur hebben opgekrikt, word ik helemaal blij.

Ik moet eens even spitten wat een Zwitserse automaat met vergelijkbare dikte kost. Ik denk dat die USD500 dan wel héél er weinig is.

Gaaf (tu)
Als de wijzers iets dikker waren geweest was het een absolute ‘no-brainer’.

Seagull heeft weinig moeite om nieuwe uurwerkjes te ontwikkelen,de ontwikkelingen gaan nu wel heel snel.
Het is een prachtig uurwerkje, alleen mis ik de secondewijzer.
Groet, Chris.

diashock Schreef:

Seagull heeft weinig moeite om nieuwe uurwerkjes
te ontwikkelen,de ontwikkelingen gaan nu wel heel
snel.
Het is een prachtig uurwerkje, alleen mis ik de
secondewijzer.
Groet, Chris.

Tja, het ontbreken van de secondewijzer is een concessie voor de dunheid van het kaliber. Er zijn ook andere merken die de secondewijzer opofferen voor platheid, neem nou deze:

Nice!
Wat gaat dat kosten?

Mario Bredewold Schreef:

Nice!
Wat gaat dat kosten?

Nog niet bekend…

Ik blijf mn verlanglijstje maar bijwerken zo… Deze zal hoog komen op mijn lijstje favoriete dresswatches(tu). Is er een diameter bekend, of heb ik daar overheen gelezen?

Wow erg mooi klokje heeft zeker mijn aandacht

Mooi stijlvol horloge (tu) met een leuk uurwerk.