Deze van Ralph Lauren, die 42mm x 10.10mm meet …
En met $ 206.000,000 bevindt ie zich aan de minder agressieve kant van het repeater spectrum …
Deze van Ralph Lauren, die 42mm x 10.10mm meet …
En met $ 206.000,000 bevindt ie zich aan de minder agressieve kant van het repeater spectrum …
Prachtig, maar ik denk dat ik het voorlopig maar bij een Polo’tje hou van dit merk.
Voor deze prijs vind ik de afwerking van het uurwerk zwaar tegenvallen. Lijkt een goedkoop Chinees prul.
mijn minder dan 500 euri minute repeater
Heeft deze ook hamertjes?
of ie dat met hamertjes doet, denk het niet, maar wel een mooi geluid(je)
wel getuned? …
uiteraard finetuning …
Ongeacht wat voor technisch hoogstandje het is. Met een merk als Ralph Lauren er op, blijft het een modeaccessoire.
Dat is Rolex tegenwoordig ook.
True, maar toch anders
Zeg je dat ook van LV en Chanel en Bulgari?
Yep. Ik heb hetzelfde gevoel. Gaat nergens over natuurlijk, maar toch.
Ik vind het net bewonderenswaardig dat dergelijke mode-huizen haute-horlogerie gaan promoten. Die LV worldtimer en Chanel met eigen in-house calibre. Ik vind dat prachtig
Ik krijg een beetje het gevoel dat ik tegenwoordig bij brillenreclames heb. Dure modemerken die hun naam op een of ander chinees flutding laten drukken. Bij Hans Anders een echte … Gewoon een chinees prul natuurlijk met een duur naampje.
Als ik zo’n horloge zie denk ik ook…chinees prul met een duur naampje. Alleen in dit geval ook een duur horlogetje… Doe toch maar een Vacheron voor mij.
Mijn absolute grail.
True maar bv. de dunste minute repeater ter wereld is wel van Bulgari.
En het mouvement in deze RL is afkomstig van La fabrique du temps, die in 2007 leverde aan Hublot voor de super-high end en recent overgenomen is door de LVMH groep. Waardoor LV in-se mag spreken over in-house werken.
Ik vind niet dat we RL, LV, Chanel, Bulgari, Cartier e.d. mogen schuwen op haute horlogerie vlak. Immers blijft mode en horlogerie een goed huwelijk.
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Het is ook maar een naam, het horloge is edel genoeg. Maar realiseer je wel dat ik een absolute horlogesnob ben, dat kleurt mijn mening nogal .
Ja, ja en ja zo werkt branding