Goedemiddag,
Vanmorgen een nare ervaring gehad met een zeer onbeschofte juwelier.
Besloten omtoch maar eens een ander horloge te kopen ben ik halverwege 2010 naar de juwelier gegaan voor een Seiko horloge, het budget was ongeveer 300 euro.
Uiteindelijk de winkel verlaten met een Tissot horloge van bijna 700 euro, zo dat was een goed gevoel…een mooi klokje voor de lange duur.( top kwaliteit volgens de verkoopster)
Afgelopen zomer zag ik dat er ineens allemaal condens in het horloge zat, geen stress dacht ik want ik heb toch een kwaliteitsuurwerk aangeschaft.
Gelijk maar de juwelier gebeld en het horloge langsgebracht, horloge is gelijk in een droogkast gelegd en zou worden opgestuurd naar Tissot.
Na 8 weken nog niets gehoord te hebben toch maar eens de juwelier gebeld, foutje werd gezegd ik zou zo spoedig mogelijk worden teruggebeld.
Vervolgens wordt ik na twee weken opgebeld door de juwelier dat er bericht van Tissot is “het hele uurwerk is aangetast door het vocht” uurwerk is total loss ! of ik even 268 euro wil betalen voor de reparatie!!! nou dat was ik natuurlijk niet van plan, juwelier geeft aan dat hij 50 euro korting wil geven.
Afgesproken dat ik even langs zou komen in de winkel voor een gesprek met de direkteur.
Vanmorgen even langsgeweest, eerst even een uurtje wachten want de beste man was even bezig, gewoon betalen zei hij omdat de garantie al voorbij was !
Lijkt mij toch raar dat een horloge van 700 euro gewoon na iets meer dan twee jaar gewoon stuk mag gaan, helemaal gezien de verkooppraat van de verkoopster.
Wie heeft suggesties ?,
Mischien toch maar de rechtsbijstandsverzekering inschakelen ?
Groeten,
Theo Hospers