Zéér onverwachte NA

Tja…

Vanochtend bij S&C op de koffie om een Tudor BB58 te bekijken, die spookte al maanden door mijn hoofd samen met de seamaster 300.

Door het hele moonswatch gebeuren ook weer interesse gekregen in de speedmaster…

De Tudor viel me dusdanig tegen dat ik deze heb laten liggen, maar gezien het feit ik er toch was meteen om de speedmaster gevraagd.

Wat. Een. Parel.

En zodoende heb ik net een nieuwe speedy pro gekocht😍. Uiteraard de hesaliet variant want dat is hoe het hoort.

We beginnen het weekend goed!

Plaatje voor de sfeer:

Fijn weekend allemaal!

204 likes

Top! Gefeliciteerd

1 like

Heel mooi :+1:

Een goed begin is het halve werk!

1 like

Gefeliciteerd!

Is dat zo ?

6 likes

Heel erg gaaf! Gefeliciteerd. Zo onverwachts worden gegrepen door een ander horloge dan waarvoor je komt is stiekem het leukst. :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd! Mooi horloge :blush:

1 like

Dat is dichter bij het origineel uit de jaren 60.

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe Speedmaster! Ik wens je er veel draagplezier van. :blush: :+1:

2 likes

Speedmaster. Altijd goed. Maar wat viel je tegen in de bb58? Ben ik wel benieuwd naar, aangezien ik ook naar beide horloges aan t loeren ben…

1 like

Het is moeilijk om daar de vinger achter te krijgen. Mij deed hij ook weinig, maar echt iets aanwijzen dat me tegen de borst stoot kan ik niet.

1 like

Prachtig de Speedmaster Professional, je kunt zo boeken voor een maanreis, Gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst!

2 likes

Is recent een topic over gemaakt

1 like

Gefeliciteerd geniet ervan

1 like

Prachtig. Gefeliciteerd. De ‘juiste’ variant. Kocht er ook een paar dagen geleden een.

2 likes

Klopt. Er zijn wel tig topics over de genoemde drie horloges, maar ben met name even nieuwsgierig naar de gedachtegang van @Fieldwatch om uiteindelijk tot een Speedmaster te komen als aankoop en de twee duikers te laten liggen.

Tuurlijk hartstikke subjectief allemaal, en je kan dromen wat je wilt, pas op t moment dat je een horloge past en om hebt weet je pas wat het met je doet… was dat nu ook t geval? Of toch iets anders, vandaar…

2 likes

Ik vind diepte in een wijzerplaat altijd geweldig, dat heeft de speedmaster veel meer dan de BB58. Daarnaast vond ik de BB58, wat ik al verwachtte, wat saai. Het deed me gewoon weinig. Het is een mooi horloge met een mooie afwerking, maar meer dan dat was het voor mij niet. Ik zou voor €3500 iets anders kopen in ieder geval.

Niet helemaal gelukt vandaag maar goed…

2 likes

Is deze niet 2 x de prijs van een bb58? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Zie dat ik je niet heb gelinkt in mijn vorige reactie, zie twee reacties boven deze😁

1 like

hoe dat het toch allemaal kan lopen,
je gaat voor een bmw en je komt thuis met een Bentley :grinning:
alle gekheid op een stokje,
het is een prachtige keuze,
van deze Omega ga je plezier hebben
geniet ervan.

1 like

Goede keuze

1 like

Mooi hoor, veel plezier ermee!

Ben wel nog benieuwd wat je mening heeft doen veranderen in de afgelopen twee jaar :wink:

1 like