Zeer positieve ervaring met john TentoTwo!

Enige tijd geleden in het licht blauwe gedeelte gemeld dat ik op zoek was naar een 7S27 met SKX007 dial en wijzers voor een lege SKX kast die ik nog had liggen. John reageerde al snel en deed een prima voorstel.

Ik liep al een tijdje rond met plannen voor een mod. van een Sumo en had de materialen ook al binnen. Ooit heb ik zelf ook wel wat lopen klooien met wijzers, wijzerplaten, glas en chapterringen maar de Sumo wilde ik liefst proffessioneel laten doen (die SKX kast was niet voor niets leeg …).
Ook dit klusje wilde John wel oppakken.

Inmiddels is de Sumo weer terug en de SKX heeft weer een hart. Conclusie: prettige vlotte communicatie, bescheiden tarieven en snelle afhandeling en retourzending. Een aanrader en mijn eerste keus voor komende horloge klussen!

2 likes

Ik haak maar even in op de meest recente post van TentoTwo. Ook hier een positieve ervaring, @johneel heeft voor mij inmidels twee (re)mods verzorgt naar volle tevredenheid. Dit is het resultaat van de tweede en wat mij betreft niet de laatste.

1 like

Hier doe ik ook mee. Afgelopen december heb ik 3 7s26-0020 uurwerkjes in belabberde staat opgestuurd naar John, niet veel later kreeg ik er twee in goede staat terug en 1 waarvan ik zelf aangaf dat er niet meer geld ingestoken hoefde te worden om ook deze terug te brengen. Fijne communicatie en snel werk. 1 uurwerkje zit inmiddels in mijn tweede SKX-mod die ik zelf weer met plezier draag en over een jaartje of 13 aan 1 van mijn zoons kan geven.