Zeer prettige ervaring met forumlid @PeterLC

Er is afregelen en afregelen kwam ik gisteren achter. Peter doet geen half werk en alles weer perfect wil hebben :+1: Ik was zeer onder de indruk van zn kennis en kunde en mijn horloges lopen weer goed zoals het hoort :smiley:

2 likes

Beste mensen, even een huishoudelijke mededeling - ik houd een vakantie-stop w.b. het aannemen van nieuw werk in de maand augustus. Die maand gaat wat mij betreft nu al in. :slight_smile:

Daarna heel graag weer van dienst! Merci; Peter

7 likes

Toch mooi dat je van “eens zien of ik iets voor mijzelf kan doen” naar “ik zit echt vol” in een jaartje kunt gaan. Het is je gegund!

1 like

@PeterLC heeft vandaag een batterijwissel/service van de Colt Oceane van mijn vrouw gedaan.
Enorme snelle en goede respons middels PM en zelfs tussen het regelen van enkele zaken mbt zijn auto (waar hij pech mee had) kans gezien om mij te helpen.
Echt iemand waarbij je voor de goede communicatie en zijn vakkennis graag terugkomt.
Totdat de prijzen omhoog gaan (als je voor jezelf begint bijvoorbeeld) blijf ik wel een extra flesje wijn/rum meenemen. De huidige prijzen en goede service verdienen namelijk zeker wel een extraatje en een compliment!

3 likes

Mijn eerste ervaring met @PeterLC en zeker niet mijn laatste. Echt een topper!
Peter heeft van twee horloges de batterij vervangen, en een van de horloges meteen getest op waterdichtheid. Daarbij heeft hij ook meteen de pakking vervangen.
Verder heeft hij een Seiko Padi geserviced, waar hij behoorlijk wat werk aan heeft gehad. Toch heeft hij een bescheiden prijs gerekend. Tussendoor kreeg ik telkens een update door middel van foto’s en uitleg. Ik ben echt méér dan tevreden, niets dan lof. Bedankt Peter!

6 likes

Vandaag met mijn Oris Diver bij @PeterLC langs geweest. Lume van de 2 had losgelaten. Gisteren afspraak gemaakt en kon gelijk langskomen. Verwachting bij mij was dat ik het horloge aantal dagen kwijt zou zijn. Maar Peter vroeg of ik tijd had dan deed hij het “klaar terwijl u wacht”. Tijdens het wachten mogen zien hoe professioneel Peter het horloge heeft hersteld. Behalve lume lijmen, heeft hij de pakkingen in het vet gezet, horloge opnieuw afgesteld (van -12s/d naar -1s/d) en op waterdichtheid getest. Ondertussen werd elk stofje verwijderd en alle vragen beantwoord. Uurtje later stond ik met een zo goed als nieuw horloge weer buiten, en dat voor een hele schappelijke prijs. Wat een vakman!!

Peter bedankt!:clap::+1:

7 likes

Vandaag mijn BB Burgundy opgehaald bij Peter. Voorzien van een volledige service beurt kan hij weer een 5 tal jaren mee. Uitgebreid foto verslag en informatie zitten bij de service inbegrepen en alle relevante/niet relevante vragen worden keurig beantwoord. Mocht ook nog zijn Speedmaster pro even passen en kwam tot de conclusie dat die mij toch te klein was. Al met al een “zeer prettige ervaring met forumlid@PeterLC”. Wat mij betreft een dikke :thumbsup: en zeer zeker tot de volgende keer! Peter nogmaals bedankt!

Groeten,
Arti

3 likes

Ik heb vandaag ook mijn horloge mogen ophalen bij Peter. Hij heeft me kunnen helpen met twee horloges die nu weer helemaal goed zijn. Weer een duim omhoog dus :+1: Bedankt Peter.

2 likes

Vandaag mijn Raymond Weil weer opgehaald na een service beurt.

Duidelijke afspraken vooraf, tijdens een uitleg met foto rapportage en achteraf een leuke toelichting. Kortom een vakman die niet enkel werkt voor het geld, maar met name voor de passie.

Duimen omhoog en tot de volgende!

2 likes

Vandaag de onlangs hier op het forum gekochte Niga handwinder opgehaald bij @PeterLC. Wederom hele goede service geleverd. Tijdens de beurt was Peter niet tevreden over de prestaties van het uurwerk> Na overleg met mij heeft hij een nieuwe veer besteld en deze weer direct geplaatst. Na de testperiode was Peter eindelijk tevreden en kon afspraak gemaakt worden om het horloge op te halen, deze service beurt was weer schappelijk van prijs!

Peter bedankt! ook namens Marjolijn, zit direct bij haar om de pols

4 likes

voor mij 2 omega bumpers gedaan top lopen weer als een zonnetje

1 like

Vandaag even langs geweest met mijn Tag. Weer als nieuw. Ook nog een oudere Seiko nieuw leven ingeblazen.

Op mijn verzoek mijn Certina DS Action op water dichtheid getest. In het afrondende gesprek maakte ik een opmerking dat de Certina behoorlijk voorliep (+20s). Peter heeft dat ook direct gefixt. Naar 2 seconden per dag terug gebracht. Ook leuk om te horen dat mijn 2e hands Certina loopt alsof hij nieuw uit de fabriek komt

Ik noem geen prijzen, maar ik vond het zeer schappelijk en kom wanneer nodig zeker nog een keer langs.

Wat mij betreft een aanrader!

6 likes

Vandaag mijn Seiko 8306 opgehaald en is weer lekker fris na de service + nieuwe veer dus kan er weer even tegenaan. Peter heeft mij goed op de hoogte gehouden met de nodige info en foto’s, verteld wat vervangen kon/moest worden, echt top. Ik een ervaring rijker maar Peter ook :grinning:.

3 likes

The original Handavinci Smurtle Padi op advies bij @PeterLC aangeboden. Peter stelde snel een diagnose en bracht mij volledig en met illustraties op de hoogte van zijn ‘handy work’. In één woord fantastisch! Peter nogmaals dank!

4 likes

Dankzij @PeterLC loopt mijn CWC W10 weer ‘als een klokje’ :smirk:!
Bijzonder goede communicatie, perfecte service en bovendien een perfect resultaat - aanrader dus!

2 likes

Dankzij Peter @PeterLC is mijn vrouw weer de gelukkige draagster van haar Cartier Santos. Zoals altijd een uitstekende communicatie en dito herstel resultaat. Mooi gedocumenteerd verslag van de uitgevoerde werkzaamheden en zeer gedegen werk. Thanks Peter, tot een volgende keer!

4 likes

Weer topwerk van Peter! 2 breitlings een nieuw uurwerk gehad en volledig geserviced met beide nieuwe glazen. Mooi reportage ervan en topcommunicatie👍
Bedankt @PeterLC !!

1 like

Vandaag nog even langs @PeterLC geweest…
Wat nazorg voor de Tag Heuer, waarbij Peter zelf contact met mij zocht! Complimenten voor dit lid én wederom een plezierig contact!

2 likes

Vandaag mijn horloge opgehaald bij @PeterLC. De diagnose viel wat tegen, maar met Peter zijn kunde en wat nieuwe onderdelen, loopt ie nu weer als een zonnetje. Mocht ik weer iets hebben, breng ik mijn horloge met alle vertrouwen weer.

1 like

Beste forumleden,

vanwege het feit dat elk vintage horloge dat hier binnenkomt, een onredelijk en eigenlijk niet meer in rekening te brengen aantal meer-uren vergt, wegens gepruts van eerdere sleutelaars; kan ik voorlopig geen vintage meer aannemen. :unamused::sweat_smile:

Merci!

3 likes