Zeer prettige ervaring met forumlid @PeterLC

Vandaag even langs geweest met mijn Tag. Weer als nieuw. Ook nog een oudere Seiko nieuw leven ingeblazen.

Op mijn verzoek mijn Certina DS Action op water dichtheid getest. In het afrondende gesprek maakte ik een opmerking dat de Certina behoorlijk voorliep (+20s). Peter heeft dat ook direct gefixt. Naar 2 seconden per dag terug gebracht. Ook leuk om te horen dat mijn 2e hands Certina loopt alsof hij nieuw uit de fabriek komt

Ik noem geen prijzen, maar ik vond het zeer schappelijk en kom wanneer nodig zeker nog een keer langs.

Wat mij betreft een aanrader!

6 likes

Vandaag mijn Seiko 8306 opgehaald en is weer lekker fris na de service + nieuwe veer dus kan er weer even tegenaan. Peter heeft mij goed op de hoogte gehouden met de nodige info en foto’s, verteld wat vervangen kon/moest worden, echt top. Ik een ervaring rijker maar Peter ook :grinning:.

3 likes

The original Handavinci Smurtle Padi op advies bij @PeterLC aangeboden. Peter stelde snel een diagnose en bracht mij volledig en met illustraties op de hoogte van zijn ‘handy work’. In één woord fantastisch! Peter nogmaals dank!

4 likes

Dankzij @PeterLC loopt mijn CWC W10 weer ‘als een klokje’ :smirk:!
Bijzonder goede communicatie, perfecte service en bovendien een perfect resultaat - aanrader dus!

2 likes

Dankzij Peter @PeterLC is mijn vrouw weer de gelukkige draagster van haar Cartier Santos. Zoals altijd een uitstekende communicatie en dito herstel resultaat. Mooi gedocumenteerd verslag van de uitgevoerde werkzaamheden en zeer gedegen werk. Thanks Peter, tot een volgende keer!

4 likes

Weer topwerk van Peter! 2 breitlings een nieuw uurwerk gehad en volledig geserviced met beide nieuwe glazen. Mooi reportage ervan en topcommunicatie👍
Bedankt @PeterLC !!

1 like

Vandaag nog even langs @PeterLC geweest…
Wat nazorg voor de Tag Heuer, waarbij Peter zelf contact met mij zocht! Complimenten voor dit lid én wederom een plezierig contact!

2 likes

Vandaag mijn horloge opgehaald bij @PeterLC. De diagnose viel wat tegen, maar met Peter zijn kunde en wat nieuwe onderdelen, loopt ie nu weer als een zonnetje. Mocht ik weer iets hebben, breng ik mijn horloge met alle vertrouwen weer.

1 like

Beste forumleden,

vanwege het feit dat elk vintage horloge dat hier binnenkomt, een onredelijk en eigenlijk niet meer in rekening te brengen aantal meer-uren vergt, wegens gepruts van eerdere sleutelaars; kan ik voorlopig geen vintage meer aannemen. :unamused::sweat_smile:

Merci!

3 likes

@PeterLC heeft weer twee klusjes voor me gedaan. Ben altijd zeer tevreden over de horloges die ik weer prachtig terug krijg van Peter.

1 like

Vanaf pakweg eind maart durf ik een vintage’je, zo nu en dan, wel weer aan. :wink:

2 likes

Vandaag mijn Squale 1521 teruggehad van Peter.
Hij heeft de motorkap geopend en olie bijgevuld, daarna mooi afgesteld. Zeer fijne communicatie en zelfs foto’s van tijdens de werkzaamheden mogen ontvangen.
Voor mij is @PeterLC zeker een aanrader!

6 likes

@PeterLC heeft mijn Superocean onder handen genomen. Het horloge had het nodig en kwam terug beter dan ooit tevoren.

Gaandeweg het proces weer volop op de hoogte gehouden d.m.v. tekst en foto’s en een zeer schappelijke prijs.

Peter, wederom bedankt voor de goede service.

3 likes

Vanavond de 1603 van full service opgehaald bij @PeterLC en ik kan alleen maar blij zijn. Hij is weer als nieuw en loopt binnen 1seconde per 24 uur. En dat voor een 45 jaar oud beestje :sunglasses:

1 like

Deze week een erg prettige ervaring met @PeterLC. Kleine reparatie kon direct uitgevoerd worden, mede omdat Peter vooraf onderdelen had besteld. Super geregeld en erg blij met het resultaat, dank Peter!

1 like

Wegens een kennelijk behekst atelier hier, neem ik even een tijdje geen werk meer aan - niets lukt me momenteel, en het werk stapelt zich ondertussen maar op. Even time-out.

:sweat_smile::sweat:

5 likes

Ook ik heb een super ervaring gehad met @PeterLC! Vandaag mijn Longines Conquest Deluxe op mogen halen, loopt weer als een zonnetje! Zeer fijne communicatie, updates met foto’s en uitgebreide beschrijvingen van wat er allemaal is gedaan. Bedankt Peter!

8 likes

Peter heeft de wijzers van mijn SKX007 opnieuw geplaatst en er een nieuw uurwerk in geplaatst, dat hij heeft afgeregeld op +2s/d.

Kundig, vriendelijk, duidelijk, precies, forumheld, Peter is het allemaal!

o ja, en seiko fan :persevere: geintje!

2 likes

Peter heeft saffierglas in mijn Seiko 5-je en in mijn SKX009 geplaatst. Maar dat is niet alles: kasten schoongemaakt, uurwerken afgeregeld en pakkingen ingevet. Dat alles in enkele dagen klaar, voor een zomerse prijs en met fotoverslag.

Peter woont bij mij om de hoek, dus ik kom zeker nog eens terug! Bedankt.

Edit: oh ja, en ook wd testen

1 like

Peter heeft twee oudjes onder zijn kundige hoede gehad. Ik ben weer helemaal tevreden. De communicatie met @PeterLC is sowieso altijd prettig. Nog steeds een absolute aanrader.

1 like