Zeer prettige ervaring met forumlid @PeterLC

@PeterLC

Mijn deep blue naar Peter gestuurd omdat deze toch een beetje een chagrijnige dame bleef en ik haar niet kon overtuigen dat vrolijk zijn veel meer polstijd zal betekenen.

Ik had Peter een PB gestuurd en na een vlotte reactie de boel opgestuurd.
Peter is erg duidelijk, vriendelijk en prettig in zijn communicatie.
Hij houd je goed en duidelijk op de hoogte van de gang van zaken, hierbij voegt hij fotos van de service toe om de boel af te maken, bij de fotos krijg je ook nog eens duidelijke uitleg over wat er gebeurd allemaal en/of waar de oorzaken van de kwade zin te zien zijn.

Daarnaast is er ruimte voor wat rand gesprekken, niet puur zakelijk dus. Ik vind het erg prettig deze gang van zaken, hou ervan.
Qua prijs ook super, gewoon eerlijk wat je moet betalen. Voelt goed, goed voor beide.

Peter wil perfect werk afleveren en is daar gedreven en enthousiast in.
Alles in dit proces gaat in volledig overleg. Ook hier dus zoals het hoort en wat het gehele verhaal een prettige service maakt.

Absolute aanrader voor service van je horloge onze @PeterLC

De voorheen boze dame die @PeterLC heeft kunnen omtoveren tot een vrolijke sieraad.

8 likes

Peter heeft weer wat werkzaamheden voor mij verricht. Naar volle tevredenheid.

Wijzerplaat vervangen van mijn SKX009. Daar heeft hij een stargate 2 in gezet. Prachtig resultaat en in enkele dagen geregeld.

En een service van een piepkleine dames Certina. Ook heel tevreden met het resultaat.
Zie details in dit topic:

Peter communiceert goed en leuk dat hij foto’s mee stuurt van de werkzaamheden. Aanrader!

3 likes

Mijn redder in nood! Altijd goede service, uitgebreid verslag en redelijke prijs. Bedankt weer @PeterLC👍 Erg blij mee!

2 likes

Peter heeft voor mij Mijn Seiko SKX 031 Schoongemaakt nagekeken en Afgeregeld.
Besprak met mij mijn wensen, en hield mij fantastisch op de hoogte van wat hij aan het doen was.
Prijs was ook echt een flinke meevaller.

@PeterLC jij bent Top!
Super bedankt.

1 like

Oh helemaal vergeten hier ook nog even een ervaring achter te laten.

Peter heeft onlangs mijn Pie Pan geserviced. Superfijn hoe Peter me tussentijds op de hoogte hield, voorzien van foto’s ter illustratie. Zeer transparant en prettig. :ok_hand:

1 like

@PeterLC heeft de Breitling Colt van mijn vriendin onder handen genomen. Peter is een zeer vriendelijke man met een enorme dosis kennis en enthousiasme. En tussentijds word je perfect op de hoogte gehouden van zijn werkzaamheden. Een absolute aanrader. Bedankt Peter!

1 like

Beste forummers, ik doe het weer even iets rustiger aan w.b. het aannemen van nieuw werk. Voorlopig in elk geval even geen vintage meer, dat zit gewoon te vaak tegen de laatste tijd. Informeren of een klus nog in te plannen is mag altijd. :+1:

8 likes

Peter @PeterLC heeft mijn oude Alpina de liefde gegeven die ze verdiende! Hij is echt tot het maximaal haalbare gegaan om het horloge in de beste staat terug te brengen die mogelijk was. Zeer regelmatige updates over de voortgang, heel vriendelijk contact en heldere afspraken. Al met al ben ik zeer tevreden met het werk dat Peter heeft verricht. Absoluut een aanrader! :smile: :+1:

2 likes

Noodsituatie / Kijkje achter de schermen

Mn ‘nieuwe’ wannabe militairy (WR 10 Atm) had na een keertje handen wassen plotseling condens achter de voorruit !
Na een nacht in een kom met rijst was er niets veranderd, integendeel, ook de achterruit was nu zwaar beslagen.
Dit moest stoppen.
Gelukkig woont Peter ‘om de hoek’ en nog gelukkiger vond deze fellow-WIS de condenskwestie ook urgent.
Wat bleek, het opwindasrubber was verdwenen, hier en daar wat losse stukken…
Peter had ze in huis, en na het passen en testen van diverse maten, bleek de eerste nog het beste te passen. Ik heb minstens tien soorten vet gebruikt zien worden, de wijzerplaat, voorruit en achterruit zijn zorgvuldig stofvrij gemaakt.
Het caliber is gedroogd en Peter vond m niet fijn lopen, verkeerd afgesteld. Ook verholpen. De 4S15 loopt nu zwaar binnen de Seiko-waarden en is weer waterdicht. Uiteraard is dit ook uitgebreid getest !
Grote dank voor deze noodoperatie !
Mooi om te zien hoe dit in zn werk ging.
Grote dank @PeterLC :+1:

10 likes

Ook hier een zeer goede ervaring met Peter, vandaag heeft hij mijn Glycine gerepareerd en ik ben weer helemaal blij.

Het was enkele honderden kilometers rijden maar dat was het helemaal waard, bedankt Peter :ok_hand:

4 likes

@PeterLC Heeft mijn Seiko 6105-8110 waterdicht getest, de pakkingen gesmeerd, zeer precies afgeregeld en stofvrij gemaakt. Snelle service en een goede prijs. Wederom top! :smile: :+1:

1 like

@PeterLC heeft zoals op het forum te lezen is mijn Sinn 656 voor me gered.

Ik bracht hem binnen omdat hij slecht liep en ik het horloge via marktplaats heb gekocht. Productie is 8 jaar geleden gestopt en de service historie onbekend. Kon dus al even geleden zijn. Dankzij Peter is het horloge weer fris, waterdicht en loopt het +/- 1 seconde per dag verkeerd.

Al met al een top ervaring en hartstikke prettig contact. 100% aanrader.

4 likes

@peterlc heeft er voor gezorgd dat mijn broer een blij man is :grinning:
Samen met mijn broer ben ik naar Japan geweest. Als aandenken hebben wij allebei een horloge gekocht. Ik de SARX015, hij de SARW009.
image
image

Vervelende was dat de SARW009 iets te langzaam liep, dus een PM naar Peter. Ondanks zijn vervelende ervaringen met Seiko automaten heeft hij het toch aangedurfd :smile:
Na veel tijd, ergernis, bijna in de prullenbak en een nieuw plan van aanpak, is het Peter uiteindelijk gelukt er een enorme scheeftik (zijn woorden) er uit te halen. Tevens heeft hij de boel weer mooi schoon gemaakt.

image

image

image

image

En, het belangrijkste, we zijn inmiddels 2 maanden verder en het horloge loopt nog steeds:

  • iets vóór (volgens mij zelfs binnen COSC standaard) en
  • als een zonnetje :sunny:
    Ontzettend bedankt Peter :pray:. Communicatie en service is helemaal top. Aanrader dus!

Gr.Wander

8 likes

Vandaag op bezoek geweest bij @PeterLC met een wat wrakkig horloge. Zeer vriendelijk ontvangen, gedaan wat binnen de mogelijkheden ligt, ik ben er helemaal blij mee. Peter is een vakman en een aanrader :+1: !

1 like

Weer top service door Peter!

Een aantal horloges van een batterijtje voorzien en binnen 24 uur weer opgehaald!!

1 like

Peter heeft zich afgelopen week ontfermd over de Marathon Maple Leaf GSAR (ETA 2824)
Fijne communicatie over de vorderingen. Leuke uitleg van zaken en de begeleidende foto’s zijn :+1:
Aanrader!

image

2 likes

Zoals altijd, weer goede ervaringen met @PeterLC. Hij heeft de Rolex DJ van mijn vrouw een beurtje gegeven, loopt weer helemaal top! Van gangreserve van minder dan 12u naar een gezonde gangreserve! Daarna een WatchCo SM300 geserviced en glaasje zelfs mooi opgepoetst met Polywatch.

Zoals altijd, erg secuur te werk gegaan! En het allermooiste, Peter houdt je altijd op de hoogte met foto’s. Echt geweldig!!

Dikke aanrader!

4 likes

Gisteren ivm een vrees rond een beschadigd uurwerk bij Peter langs geweest. Van de beloofd korte check ging het al snel na een uitgebreidere inspectie en smering.

Geen beschadigingen, wel een gereguleerd en gesmeerd uurwerk. Super ervaring!

3 likes

Gisteren heb ik een horloge opgehaald bij @PeterLC; een vintage NOS horloge uit de jaren 70 (ETA 2782) die hij van een service beurt heeft voorzien.
Niet alleen vriendelijk en fijne communicatie, ook heeft hij mij keurig op de hoogte gehouden van de vorderingen en kreeg ik er een mooi fotoverslag bij, heel leuk!!

In het kort: een dikke aanrader :+1: :+1:

3 likes

5 jaar is mijn zoon alweer… Grote man dus tijd voor zwemles.

Al jaren zwem ik met mijn Breitling Colt Ocean. En alhoewel de kroon al vele jaren beetje gek aan voelt was dat ook al zo sinds de grote beurt van 4 a 5 jaar geleden bij Geamers in Den Haag…

Maar ja, zwemles, chloor water…

Je voelt em al aankomen

Paniek!!!

Drogen op de eigen verwarming helpt natuurlijk niet veel… via de kroon gaat er dus wel water in maar natuurlijk niet uit

Dus via HF horlogemaker zoeken in de buurt en zo kwam ik al gauw bij Peter uit.

Na wat snel contact kon ik zelfde avond terecht en is Peter direct aan de operatie gestart

Oorzaak analyse leerde dat de kast wel water dicht is en dat de kroon dus op het zwem moment niet goed heeft gezeten

Peter heeft me continue geïnformeerd over de status inclusief foto’s

15d7296287fb85a2b4fd7a5923f8ba7197df8c66_1_666x5001fb151c2869838e7cbf4a621286c6a9dd682e6e4_1_666x500db4811864e00d5ae97417915d45878e0bd071617_1_666x5002ac763cadc9ba6ee1a82fc043e72bb44e5d33b10_1_666x50066c86c807af863b0cf8524597f7641fd6e8c934e_1_666x500347d24a32d18b638ef5ecee214cfc5e791575806_1_666x500

Vanavond mijn geliefde en vertrouwde Breitling weer opgehaald na een service en aandacht van Peter

Ik hoef denk ik niet verder uit te leggen met de supersnelle hulp en expertise van @PeterLC

Peter, bedankt!

11 likes