Zeer prettige ervaring met forumlid @PeterLC

@peterlc heeft mijn Rolex met 3135 uurwerk een volledige service gegeven. Ook heeft hij de band gepolijst en her en der bijgewerkt. Horloge afgegeven in zijn indrukwekkende werkplaats, vol met historische documentatie over allerhande uurwerken.

Dit alles ondersteund door vele foto’s via de app en een aanstekelijk enthousiasme.

Eindresultaat is een prachtig lopend uurwerk en een fraai bijgewerkte kast en band voor een zacht prijsje. Helemaal tevreden en echt een aanrader.

2 likes

Nou, nou… :grin::+1: …thanks, mooiste merk om aan te werken! :wink:

2 likes

Peter heeft twee horloges van mij onder handen genomen; een Bulova Day-Date en een Ebel classic sportwave.

Gedurende het hele proces heeft Peter mij nauwgezet van zijn werkzaamheden op de hoogte gehouden. Het resultaat voor beide horloges is top! Voor een volgende beurt klop ik zeker weer bij Peter op de deur.

@PeterLC; dankjewel voor de goede zorgen! :pray:t3:

3 likes

Gezien de huidige situatie vrees ik dat er veel zzp’ers vrijwel zonder werk zitten. Ook in deze sector. Mocht iemand de komende maanden revisie-werk hebben op horloge-gebied, kijk dan eerst naar de mensen die er echt van rond moeten komen. Beschouw mij, of anderen die toch wel doorbetaald krijgen, als tweede keus. Ik heb naast het horlogewerk een fulltime baan.

Thanks!

35 likes

Buitengewoon correct en sociaal van je!

Complimenten. Wat mij betreft een reden om, als ik weer eens een klus heb (ben blij dat alles eindelijk behoorlijk werkt) die naar jou te brengen!

5 likes

Enige tijd geleden op aanraden van enkele HF-ers, mijn GS voor een batterijwissel naar @PeterLC gebracht. Peter is een zeer kundige en sympathieke HF-er en ik ben 100% tevreden met het geleverde werk. Aanrader!, voor zover dat al niet duidelijk was geworden in dit lange topic :wink:

5 likes

Wauw. Wat gaaf en nobel gebaar.
.erg veel respect voor deze post.

Hulde

1 like

Weer een topservice en snel geholpen door Peter​:ok_hand:t3::+1:

1 like

Mijn Rolex Submariner had een onderhoudsbeurt nodig. Dit heb ik door @PeterLC laten uitvoeren. Peter is een zeer kundige horlogemaker. Communicatie was top. Tijdens het proces vele foto’s mogen ontvangen. Ik ben zeer tevreden over het resultaat.

1 like

Oris horloge van mijn vrouw had vocht in het uurwerk gekregen. Peter heeft dit weer zeer vakkundig en behulpzaam opgelost. Weer mooie uiteenzetting van de werkzaamheden ontvangen en dit natuurlijk ook weer met een flink aantal foto’s. Door zijn vakkundigheid duurt het tegenwoordig wel wat langer voor je aan de beurt bent :wink:. Maar dat is logisch als iedereen steeds lovend is op zijn vakwerk .

Folkert

2 likes

Ook hier wederom een hele fijne ervaring met @PeterLC. Hij heeft een oud horloge van mij onderhouden en dat zeer vakkundig gedaan met heldere communicatie tijdens het proces. Zoek je een horlogemaker in de regio Rotterdam waar je je horloge gerust kunt achterlaten, zoek dan niet verder! :blush:

3 likes

Afgelopen week een berichtje gestuurd naar @PeterLC, met de vraag of hij de wijzers op mijn SKX recht kon zetten. Met een snelle reactie liet Peter weten dat het snel kon. Na het horloge achter te hebben gelaten kreeg ik een dag later een mooie foto reeks waarop mijn horloge te zien was. Voor een zeer schappelijke prijs heeft hij niet alleen de wijzers keurig recht gezet, maar alles ook nog langsgelopen en mooi schoongemaakt.

Bedankt!

1 like

Nu ik toch weer bovenaan het draadje sta, even een huishoudelijke mededeling - ik neem, op 1 klusje na dat ik op 18-01 ontvang, tot minimaal half februari even geen werk meer aan.

Kan er een heel verhaal van maken, maar ik vat het samen in 1 woord - corona. :mask: :no_mouth:

4 likes

Sterkte kerel! :facepunch:

Nee, dat niet. I’m OK.

Is een combi van drukte op het werk, en mijn algehele “mood” t.a.v. de situatie.

6 likes

Oh gelukkig! :+1:

1 like

Zoals ik gewend ben weer een fijne ervaring met @PeterLC. Hij heeft mijn IWC zeer precies afgeregeld. :ok_hand:

2 likes

Thanks man!

Nu ik toch weer even bovenaan sta in dit subforum, meteen even de huishoudelijke mededeling dat ik de komende maanden (nog) wat minder full-service ga uitvoeren; het blijft een side-project voor me, en ik vind naast mijn reguliere baan vaak maar moeilijk de tijd voor horlogewerk. Ik krijg heel vaak vintage aangeboden ter service, en dat kost vaak echt veel tijd qua zoeken van onderdelen en het oplossen van mysterieuze kwaaltjes.

Proberen mag altijd; ik heb bovendien altijd wel een adresje - meestal mede-forumleden - waar ik je naar door kan sturen. Kleinere klusjes, zoals afregelen/wd-test, lukken vaak nog wel.

Dank!

10 likes

Dan ben ik blij dat je het erfstuk voor m’n dochter nog kon doen. Geheel in lijn met bovenstaande verhalen een geweldige service met alle foto-updates. Erg fijn dat je hier nog tijd voor kon vrij maken! Ze loopt weer als een zonnetje!

Bedankt Peter!

1 like

Beste peter, is het ook mogelijk om de binnenkant van het glas te laten schoonmaken of is dat weer een vak apart?

Mvg

1 like