Zeer prettige ervaring met forumlid @PeterLC

Dank voor het omhoogbumpen van het draadje, maar die vraag hoort hier niet thuis. Beter per PB doen. :slight_smile: Het is vaak wel een vak apart ja, om een glas van binnen ECHT schoon te krijgen.

@PeterLC heeft van mijn Omega De Ville Quartz de batterij vervangen. Ontzettend prettige service, met foto’s en al. Absoluut een aanrader! Hartelijk dank en hopelijk tot ziens Peter!

2 likes

Ook hier zeer goed geholpen door @PeterLC . Peter is betrouwbaar en zorgvuldig en heeft me tijdens het proces goed op de hoogte gehouden (met foto’s👍). Zeer tevreden en een absolute aanrader, dit soort contact maakt HF extra waardevol. Bedank Peter!!

1 like

Recent door Peter onverwacht snel en goed geholpen bij problemen met m’n Seiko SKX. Het horloge liep veel te snel. Eerste hoop was dat het horloge gemagnetiseerd was maar dat bleek niet het geval, dus 'm achtergelaten voor verder onderzoek. Zelfde avond kreeg ik bericht dat het mankement gevonden én hersteld was, met diverse foto’s erbij. Erg leuk!
De dag erop heeft Peter 'm nog fijner af kunnen stellen, hij heeft het horloge écht strak laten lopen. Daarmee draag ik het horloge weer met veel plezier :partying_face:

Conclusie: uitstekende ervaring, aanrader!

3 likes

Op een zaterdag bij een gtg een horloge aan Peter gegeven. En na 4 dagen had ik het horloge weer in bezit .
Niets anders dan lovende woorden. Snel, goede prijs. En de foto’s van het proces zijn een dikke bonus
Bedankt @PeterLC

3 likes

Ik wil hier ook nog even mijn dank uitspreken voor Peter. Hij heeft mijn vader zeer prettig geholpen met zijn Omega De Ville. Fijne communicatie over&weer mbt de voortgang en een zeer nette prijs voor het onderhoud.

Dank Peter voor de goede zorgen…zeer gewaardeerd (ook namens John uiteraard).

1 like

Hier weer een zeer positieve ervaring met @peterlc. Uitgebreid op de hoogte gehouden over het verloop van de service, zeer regelmatig foto’s over alles wat er gebeurde, en ook gewoon een erg vriendelijke en zeer vakbekwame man. Peter, bedankt weer!!

3 likes

Zoals altijd een bijzonder positieve ervaring met @PeterLC. Hij heeft mijn Seiko Sawtooth onder handen genomen. Het horloge is onder andere weer helemaal waterdicht, heeft een nieuw uurwerk en is volledig gereinigd. De Seiko kan er weer jaren tegenaan! Warm aanbevolen. :blush: :+1:

1 like

Zojuist een Bulova bij @PeterLC opgehaald. Deze had ik een tijdje geleden gekocht en het horloge liep even goed, maar werd al snel minder. Met de kerstdagen in aantocht, vond ik het toch wel een erg mooi horloge om te dragen en vroeg ik Peter of hij deze kon servicen. Hij had nog wel wat tijd, dus stuurde ik hem op.

En toen begon de ellende. Niet met Peter, maar wel met het horloge. Kennelijk was het horloge flink onderhanden genomen bij een slager en flink gedragen. Peter gaf veel updates en ging ondanks alle tegenslagen door. Het resultaat mag er zijn.

Peter, heel erg bedankt voor deze geweldige service die je hebt verleend. De kosten waren meer dan het horloge waard is, maar de wijze waarop je de service verleende en me meenam in elke stap maakte het meer dan waard.

6 likes

Afgelopen week mijn Tudor Black Bay (met ETA-uurwerk) door @PeterLC laten servicen. Peter had snel ruimte in zijn planning. Tijdens de werkzaamheden werd ik keurig de hoogte gehouden over de voorgang door middel van uitgebreide fotoreportages. Erg leuk om te zien wat er met je horloge gebeurd! Na uitvoering controleert Peter zijn eigen werk uitgebreid, zodat hij er zeker van is dat het horloge goed loopt. Kortom: geen half werk.

Bij het ophalen van de Black Bay mijn Tudor Pelagos (ook ETA) even op de timegrapher gelegd omdat hij wat te te snel liep. Het uurwerk werd on the spot beter afgeregeld zodat het netter liep. Super service!

Al met al een :star::star::star::star::star:-ervaring. Echt een aanrader!

8 likes

Vanmiddag bij @PeterLC langs geweest om mijn explorer even te laten checken op pakkingen en waterdicht test.

Ontvangst is zeer leuk in zijn kleine horloge atelier.

Na een half uurtje was hij klaar, en had Peter ook nog even een stofje van de wijzerplaat gehaald.

Dikke aanrader! Bedankt Peter.

3 likes

Gisteren bij @PeterLC op bezoek om een horloge van een vriend na te laten kijken. Super goed geholpen en alles helder toegelicht - dat was leuk en nog leerzaam ook.

Communicatie vooraf was ook heel prettig, heel helder wat er kan en evt. niet mogelijk is.

Keurige werkplaats en zeer degelijk werk. Hier ga ik zeker vaker terugkomen! Dank Peter!

2 likes

@PeterLC heeft mijn geliefde Yema gerepareerd, de minutenwijzer was door een schok van een fietstocht losjes geraakt.

Hij kon me al snel helpen en ik heb foto’s gekregen van het proces. Ook is het horloge op waterdichtheid getest.

Kortom ik ben heel blij en weer een leuke HF ervaring erbij!

2 likes

Hier ook wederom een zeer prettige ervaring met @PeterLC . Volledige service van een vintage Omega. Peter heeft de juiste onderdelen weten op te speuren en is zeer grondig te werk gegaan. Veel foto’s ontvangen en op de hoogte gehouden van het proces. Aanrader!!!

2 likes

Dit topic is gesloten gedurende 24 uur omdat het door een groot aantal leden is gevlagd.

Ik ben Peter nog een review verschuldigd voor het onderhoud van mijn vintage Omega Constellation, want hij heeft echt perfect werk geleverd. Hij maakte direct een correcte analyse op voorhand, het onderhoud zelf was heel vlot en hij heeft me op de hoogte gehouden doorheen heel het proces. Heel leuk om zo te kunnen meevolgen!

Bedankt voor de goede zorgen @PeterLC ! Heel fijn om via het forum met betrouwbare vakmensen in contact te komen :pray:

3 likes

Mijn Aerospace aangeboden voor een kleine aanpassing. Helaas werd deze kleine aanpassing iets groter dan verwacht en had Breitling besloten om dit lastiger te maken dan nodig was. Peter ontdekte vervolgens nog andere zaakjes mbt het horloge. Dit was goed om te weten :wink:

Al met al een prettige ervaring en goede communicatie!
Zeker een aanrader!

Excuses voor de Aerospace trauma die je nu hebt opgelopen @PeterLC :rofl:

3 likes

Na een eerdere prettige ervaring met @PeterLC, waarbij ik de achterdeksel van een horloge van mijn vrouw niet dicht kreeg, heb ik ook ditmaal de hulp van Peter ingeroepen omdat mijn eigen vaardigheden tekort schoten.
Ditmaal ging het om een batterijwissel van mijn Longines V.H.P.
Nadat ik het horloge voor het weekend bij Peter had achtergelaten, kreeg ik op zondag bericht dat het horloge klaar lag. Peter vroeg echter wel of het horloge nog een nacht mocht blijven, om zeker te zijn dat de tijd dusdanig goed is ingesteld dat ook de datumwissel op het juiste moment plaats zal hebben (lees: in de nacht en niet in de middag). Dus op maandag, na het verlossende woord, mijn V.H.P. weer opgehaald, waar meer dan de batterijwissel is gedaan. Een APK’tje met beurt, zo je wilt. En dat voor een meer dan schappelijke prijs!

Kortom, een zeer fijne ervaring en voor herhaling vatbaar!
Nogmaals dank Peter.

2 likes

Een zeer prettige ervaring gehad met Peter, zeer goed in communicatie en kosten.
Mijn GS weer voorzien van een nieuwe batterij en ook gelijk alles schoon gemaakt🙌🏻
Ook mooie foto’s gehad van het horloge tijdens het proces, was ook erg leuk om het binnenwerk te zien.
Kan Peter zeker aanbevelen, en wil hem nogmaals bedanken voor de geleverde service!

1 like