Zeer prettige ervaring met forumlid @PeterLC

Gisteren een aangename ontmoeting en gesprek gehad met Peter.Nogmaals bedankt .

1 like

Jij dank voor het vertrouwen, en de forse rit heen en weer uit Gent!

Beetje onbedoelde up voor mezelf, maar even het volgende - omdat het forum redelijkerwijs niet meer te bereiken is en ik nog best wat werk heb liggen, doe AUB geen moeite mij PB’s te sturen w.b. nieuw werk. Vanaf de server-upgrade op 08-01 kijken we wel weer verder. Bij mij bekende forumleden kunnen me wel gewoon appen. :wink:

3 likes

Het begint op Rolex te lijken Peter :tongue:
Beste wensen voor 2024

2 likes

2 maal geplaatst, is het forum daarom zo traag?
:sunglasses:

@PeterLC heeft de 60’s/70’s Certina Waterking van mijn vader geserviced. Op aanraden van een ander forumlid heb ik contact gezocht met Peter om het oude horloge van mijn opa (die nu van mijn vader is) te laten servicen. Het glas was gebroken en 50/60 jaar was een servicebeurtje geen overbodige luxe. Peter heeft mij zeer vakkundig geholpen. Het glaasje was geen eenvoudige klus. Een passend glaasje vinden was al een opgave, maar deze ook perfect in de kast krijgen een nog grotere opgave. Uiteindelijk heeft Peter dit vakkundig opgelost en heeft hij het uurwerk een volledige service gegeven. Het horloge loopt nu echt prachtig en het was een mooie verrassing voor mijn vader.
Nogmaals bedankt, Peter!

1 like

Ik kom er zojuist achter dat ik vergeten ben een recensie te plaatsen over het opknappen en servicen van de mini-Omega van mijn vriendin. Dat horloge is letterlijk kleiner dan het topje van mijn pink.

Peter heeft met enorm geduld het uurwerk geserviced, de kast opgemaakt en het glas waar mogelijk hersteld.

@PeterLC Dank voor je werk!

2 likes

Mijn Archimede Klassik was kurk droog op het automaat gedeelte. Peter heeft dit gelukkig kunnen verhelpen :slight_smile: Het horloge kan weer opgewonden worden en loopt fantastisch

Enorm bedankt weer @PeterLC !

1 like

Mijn Grand Seiko SBGV229 moest nog een druktest ondergaan nadat ik zo vrij was geweest het batterijtje zelf te vervangen. :grinning: Mooi zo’n 9F uurwerk…dat zit in een aparte gesloten constructie en de batterij erbuiten. Stofvrij te vervangen dus.

Enfin…lang verhaal kort. Peter wilde wel even tijd maken hiervoor…tussen allerlei andere horloge klusjes door. Erg fijn… @PeterLC dank je. :+1:

7 likes

Zoals altijd een prettige ervaring met @PeterLC. Mijn Omega DeVille kan er weer jaren tegenaan! :blush: :+1:

8 likes

Voor de duidelijkheid nog maar even in dit topic (omdat het toevallig relevant is):
TL-1 leden mogen géén ervaringen plaatsen!!
Niet hier, niet in het groen, nergens!
Daarnaast (en ik begrijp dat iedereen reageerde zoals is gereageerd), alleen eigen ervaringen svp.
Dank!

16 likes

Thanks big guy. :ok_hand::wink:

Ook dank aan de hele community. You know who you are. En nu weer verder met de volgende moeizame, brakke vintage. :sweat_smile: Een Helvetia 842. Iemand een donor…? :wink:

22 likes

Wederom een zeer prettige ervaring met Peter. Peter heeft twee Seiko5 horloges gereguleerd, ze liepen standaard niet bepaald lekker. Het zijn niet de beste uurwerken uiteraard (grote en vreemde verschillen tussen de verschillende posities), maar dat weerhield Peter er niet van om alles op alles te zetten om het uurwerk zo goed mogelijk in de pas te krijgen. Peter werkt secuur en levert vakwerk, wederom dank!

3 likes

Wederom weer een zeer goede ervaring met Peter.
Het horloge van mijn vrouw loopt weer als een zonnetje en is humeur van mijn vrouw ook weer zonnig😀
Communicatie was weer nu ook weer super duidelijk, met de nodige foto’s.
En ook eerlijkheid qua kosten was ook erg transparant👌🏻
Oftewel kan Peter zeer aanbevelen!

2 likes

Kan me hier alleen maar bij aansluiten! @PeterLC heeft een GS van nieuwe batterij voorzien.

Maar daarnaast ook een paar automaten en handwinders een nieuw leven gegeven! Een ware horlogekunstenaar!! Enorm aanbevolen!

2 likes

Het is alweer enkele weken geleden, maar wederom een hele goede ervaring met @PeterLC, ditmaal voor het nakijken en schoonmaken van twee Speedy’s. Hij werkt zeer nauwkeurig en je krijgt altijd netjes een verslag en vaak een berg foto’s van de reparatie/onderhoud. Ik vind dat zelf een groot pluspunt, omdat je zelf niet vaak het uurwerk en alle details kan bekijken. Dus dat is gewoon heel leuk. Aan het hele contact merk je ook dat hier iemand met liefde voor het vak aan werkt. Ik kom altijd graag terug bij Peter.

Ik kan deze horlogemaker aan iedereen aanbevelen. :star::star::star::star::star:

13 likes

@PeterLC heeft zojuist mijn 48 jaar oude Navitimer LCD weer tot leven gebracht met een batterijwissel. Een service die Breitling SA zelf niet meer wilde doen. Ik ben er weer erg blij mee.

Dank Peter voor de goede service en ik kan je van harte aanbevelen!

16 likes

Gisteravond mijn Speedmaster weer opgehaald bij @PeterLC. Weer puik werk verricht, schoongemaakt en zeer scherp afgeregeld. Zoals anderen al aangegeven hebben is hij een aanrader.

Peter bedankt! :+1:

11 likes

En weer een zeer positieve ervaring met Peter.
Mijn superocean is geserviced waarbij er weer wat onderdeeltjes zijn vervangen. Het was nodig na een paar jaar intensief gebruik.

Fijne communicatie en meerdere updates van het proces met foto’s. Peter denkt goed mee en overlegt alles.

Top! Bedankt weer @PeterLC voor de perfecte service! Tot de volgende​:ok_hand:t3::grin:

3 likes