Hier ook wederom een zeer prettige ervaring met @PeterLC . Volledige service van een vintage Omega. Peter heeft de juiste onderdelen weten op te speuren en is zeer grondig te werk gegaan. Veel foto’s ontvangen en op de hoogte gehouden van het proces. Aanrader!!!
Ik ben Peter nog een review verschuldigd voor het onderhoud van mijn vintage Omega Constellation, want hij heeft echt perfect werk geleverd. Hij maakte direct een correcte analyse op voorhand, het onderhoud zelf was heel vlot en hij heeft me op de hoogte gehouden doorheen heel het proces. Heel leuk om zo te kunnen meevolgen!
Bedankt voor de goede zorgen @PeterLC ! Heel fijn om via het forum met betrouwbare vakmensen in contact te komen
Mijn Aerospace aangeboden voor een kleine aanpassing. Helaas werd deze kleine aanpassing iets groter dan verwacht en had Breitling besloten om dit lastiger te maken dan nodig was. Peter ontdekte vervolgens nog andere zaakjes mbt het horloge. Dit was goed om te weten
Al met al een prettige ervaring en goede communicatie!
Zeker een aanrader!
Excuses voor de Aerospace trauma die je nu hebt opgelopen @PeterLC
Na een eerdere prettige ervaring met @PeterLC, waarbij ik de achterdeksel van een horloge van mijn vrouw niet dicht kreeg, heb ik ook ditmaal de hulp van Peter ingeroepen omdat mijn eigen vaardigheden tekort schoten.
Ditmaal ging het om een batterijwissel van mijn Longines V.H.P.
Nadat ik het horloge voor het weekend bij Peter had achtergelaten, kreeg ik op zondag bericht dat het horloge klaar lag. Peter vroeg echter wel of het horloge nog een nacht mocht blijven, om zeker te zijn dat de tijd dusdanig goed is ingesteld dat ook de datumwissel op het juiste moment plaats zal hebben (lees: in de nacht en niet in de middag). Dus op maandag, na het verlossende woord, mijn V.H.P. weer opgehaald, waar meer dan de batterijwissel is gedaan. Een APK’tje met beurt, zo je wilt. En dat voor een meer dan schappelijke prijs!
Kortom, een zeer fijne ervaring en voor herhaling vatbaar!
Nogmaals dank Peter.
Zeer goede ervaring met Peter. Hij heeft mijn Grand Seiko geserviced en echt goed vakwerk geleverd. Ook stuurde Peter een paar mooie foto’s van de service, leuk om te zien. De GS loopt weer als een zonnetje @PeterLC is een aanrader
@PeterLC heeft mij blij gemaakt door wat oneffenheden weg te halen van de wijzerplaat van mijn nieuwe Super Seville. Daarnaast zitten er nu betere pushpins in en is de kroon weer schoon!
Een zeer prettige ervaring gehad met Peter, zeer goed in communicatie en kosten.
Mijn GS weer voorzien van een nieuwe batterij en ook gelijk alles schoon gemaakt🙌🏻
Ook mooie foto’s gehad van het horloge tijdens het proces, was ook erg leuk om het binnenwerk te zien.
Kan Peter zeker aanbevelen, en wil hem nogmaals bedanken voor de geleverde service!
Beetje onbedoelde up voor mezelf, maar even het volgende - omdat het forum redelijkerwijs niet meer te bereiken is en ik nog best wat werk heb liggen, doe AUB geen moeite mij PB’s te sturen w.b. nieuw werk. Vanaf de server-upgrade op 08-01 kijken we wel weer verder. Bij mij bekende forumleden kunnen me wel gewoon appen.
@PeterLC heeft de 60’s/70’s Certina Waterking van mijn vader geserviced. Op aanraden van een ander forumlid heb ik contact gezocht met Peter om het oude horloge van mijn opa (die nu van mijn vader is) te laten servicen. Het glas was gebroken en 50/60 jaar was een servicebeurtje geen overbodige luxe. Peter heeft mij zeer vakkundig geholpen. Het glaasje was geen eenvoudige klus. Een passend glaasje vinden was al een opgave, maar deze ook perfect in de kast krijgen een nog grotere opgave. Uiteindelijk heeft Peter dit vakkundig opgelost en heeft hij het uurwerk een volledige service gegeven. Het horloge loopt nu echt prachtig en het was een mooie verrassing voor mijn vader.
Nogmaals bedankt, Peter!
Ik kom er zojuist achter dat ik vergeten ben een recensie te plaatsen over het opknappen en servicen van de mini-Omega van mijn vriendin. Dat horloge is letterlijk kleiner dan het topje van mijn pink.
Peter heeft met enorm geduld het uurwerk geserviced, de kast opgemaakt en het glas waar mogelijk hersteld.
Mijn Archimede Klassik was kurk droog op het automaat gedeelte. Peter heeft dit gelukkig kunnen verhelpen Het horloge kan weer opgewonden worden en loopt fantastisch