Zeer prettige ervaring met forumlid @PeterLC

Nu ik heel even bovenaan sta en dus hier geen mensen naar beneden “duw” - werkbank is nu leeg en (o.a.) de eerdere per PB geïnteresseerden kunnen zich weer melden. :wink:

11 likes

Ook hier een dikke plus voor Peter. Hij heeft mijn 2254.50 onder handen genomen en daarbij veel uitleg gegeven. En passant heeft hij ook nog mijn Doxa afgeregeld en getest op WR.

Aanrader!

Gr, Vigorelli

1 like

Ook ik ben geholpen door @PeterLC.
In een topic gevraagd of iemand wilt kijken naar een horloge waarvan de kroon losschroeft en vermoedelijk iets meer mis mee is.
Peter bood aan om te helpen en heeft er snel naar gekeken.

Vakkundig uitgelegd wat er mis mee was en snel opgelost.

Nogmaals bedankt @PeterLC!

1 like

Deze week heeft @PeterLC het horloge dat ooit van mijn schoonvader was weer tot leven gewekt. Nieuwe batterij en voorzover als het ging de kast en wijzerplaat weer opgeknapt, als kers op de taart een nieuw glaasje. Heel mooi geworden met behoud van de charme die vintage ook moet hebben. Bij het ophalen ook even zijn domein/atelier mogen aanschouwen, ik zou willen dat mijn kinderen de boel zo netje hielden😂. Maar alleen daaraan al zie je dat hier iemand met passie, precisie en gestructureerd werkt. Dank @PeterLC. Ik kom zeker nog eens terug.

8 likes

Eindresultaat. Mind you, ik stond nog bovenaan - let ik altijd even op.

7 likes

Peter heeft een paar weken terug mijn Lorier gerepareerd ,die naar een valpartij beschadigd was. Ook heeft hij de miyota afgeregeld die per dag rond de 150 seconden te snel liep.
Horloge is weer in perfecte staat nu en loopt weer netjes.
Ook mooi op de hoogte gehouden door Peter met een hele foto rapportage en ondanks dat hij er volgens mij aardig werk mee heeft gehad ,voor een zeer schappelijke prijs gerepareerd.
Zeker een aanrader!

4 likes

Net terug van een bezoekje aan Peter.
Hij heeft zich even bezig gehouden met mijn HFLE Squale.
Kwam voor het afregelen maar Peter neemt geen halve maatregelen dus heeft hij ook de kroon stift, de pakkingen en de rotor nagekeken en waar nodig geolied. Ook waterdicht getest!
Zie foto’s hieronder voor een kleine sfeerimpressie.

Begint eentonig te worden, maar Peter bedankt maar weer.:+1:

Edit: de volgorde van de foto’s klopt niet :joy:

7 likes

Bij Peter geweest voor de check-up van een aantal horloges. Heel prettig en eerlijk geholpen. Tot de volgende @PeterLC

4 likes