Zeer prettige ervaring met forumlid @PeterLC

Niks toe te voegen aan bovenstaande ervaringen.
Zeer behulpzaam, vriendelijk en snel geregeld!:+1:

2 likes

Beste mensen, even een huishoudelijke mededeling - ik ben eind februari/begin maart een paar weken weg, en grotendeels offline (!). Uitblijven van reactie in die periode is dus geen desinteresse. :wink: En dank voor alle lof, ik doe ook maar gewoon m’n best hoor. :thumbsup:

6 likes

Nogmaals een topservice van Peter!
Mijn nAerospace een grondige reinigingsbeurt en een vers batterijtje gehad. Goede communicatie en prijs/kwaliteit👍 Bedankt @PeterLC

3 likes

Mijn Tissot Ballade met ETA 2824 geserviced bij Peter! Loopt weer als een trein en topservice gehad! Nogmaals Bedankt @PeterLC :+1:

1 like

Sluit me volledig aan bij de rest. @PeterLC heeft mij super geholpen met mijn missende bezel pip: meer dan redelijke prijs, snel, vlotte communicate en als klap op de vuurpijl nog extra service voor niets!!
Kortom adres om bij terug te keren!!
Mvg Mark

1 like

Geen full-service hoor, anders wordt het wel heel erg druk straks
 :sweat_smile: Beetje afgeregeld. :slight_smile:

Weer fijne contacten met Peter, ditmaal met een Omega Seamaster de Ville. De verkeerde in slechte staat:

Vervuild, glaasje plexi sterk gekrast, glaasje zat niet goed en daardoor vochtschade aan de dial. Peter heeft m een beurt gegeven, nieuw origineel Omega glaasje uit Engeland laten komen, en afgeregeld. Hij loopt nu + 1sec per dag!

Het resultaat:

Super werk weer!

9 likes

Wow
prachtig inderdaad :thumbsup: Ik weet wel waar ik mijn Seamaster uit '73 binnenkort langsbreng.

1 like

Vandaag mijn Oris Artix Moon opgehaald bij @peterlc. Deze had hij vorige week voor een beurt mij me opgehaald! Super service. Tijdens de beurt hield Peter me steeds op de hoogte, mooi verslag inclusief foto’s. Erg leuk om te zien hoe hij met veel bezieling en liefde mijn klokje onder handen heeft genomen. Schitterend om te zien hoe hij van een kelderberging een klein maar heel functioneel horlogemakers atelier heeft gemaakt. Bedankt Peter, bij een volgende beurt of reparatie ben jij de eerste waar ik contact mee opneem!

3 likes

Er is afregelen en afregelen kwam ik gisteren achter. Peter doet geen half werk en alles weer perfect wil hebben :+1: Ik was zeer onder de indruk van zn kennis en kunde en mijn horloges lopen weer goed zoals het hoort :smiley:

2 likes

Beste mensen, even een huishoudelijke mededeling - ik houd een vakantie-stop w.b. het aannemen van nieuw werk in de maand augustus. Die maand gaat wat mij betreft nu al in. :slight_smile:

Daarna heel graag weer van dienst! Merci; Peter

7 likes

Toch mooi dat je van “eens zien of ik iets voor mijzelf kan doen” naar “ik zit echt vol” in een jaartje kunt gaan. Het is je gegund!

1 like

@PeterLC heeft vandaag een batterijwissel/service van de Colt Oceane van mijn vrouw gedaan.
Enorme snelle en goede respons middels PM en zelfs tussen het regelen van enkele zaken mbt zijn auto (waar hij pech mee had) kans gezien om mij te helpen.
Echt iemand waarbij je voor de goede communicatie en zijn vakkennis graag terugkomt.
Totdat de prijzen omhoog gaan (als je voor jezelf begint bijvoorbeeld) blijf ik wel een extra flesje wijn/rum meenemen. De huidige prijzen en goede service verdienen namelijk zeker wel een extraatje en een compliment!

3 likes

Mijn eerste ervaring met @PeterLC en zeker niet mijn laatste. Echt een topper!
Peter heeft van twee horloges de batterij vervangen, en een van de horloges meteen getest op waterdichtheid. Daarbij heeft hij ook meteen de pakking vervangen.
Verder heeft hij een Seiko Padi geserviced, waar hij behoorlijk wat werk aan heeft gehad. Toch heeft hij een bescheiden prijs gerekend. Tussendoor kreeg ik telkens een update door middel van foto’s en uitleg. Ik ben echt mĂ©Ă©r dan tevreden, niets dan lof. Bedankt Peter!

6 likes

Vandaag met mijn Oris Diver bij @PeterLC langs geweest. Lume van de 2 had losgelaten. Gisteren afspraak gemaakt en kon gelijk langskomen. Verwachting bij mij was dat ik het horloge aantal dagen kwijt zou zijn. Maar Peter vroeg of ik tijd had dan deed hij het “klaar terwijl u wacht”. Tijdens het wachten mogen zien hoe professioneel Peter het horloge heeft hersteld. Behalve lume lijmen, heeft hij de pakkingen in het vet gezet, horloge opnieuw afgesteld (van -12s/d naar -1s/d) en op waterdichtheid getest. Ondertussen werd elk stofje verwijderd en alle vragen beantwoord. Uurtje later stond ik met een zo goed als nieuw horloge weer buiten, en dat voor een hele schappelijke prijs. Wat een vakman!!

Peter bedankt!:clap::+1:

7 likes

Vandaag mijn BB Burgundy opgehaald bij Peter. Voorzien van een volledige service beurt kan hij weer een 5 tal jaren mee. Uitgebreid foto verslag en informatie zitten bij de service inbegrepen en alle relevante/niet relevante vragen worden keurig beantwoord. Mocht ook nog zijn Speedmaster pro even passen en kwam tot de conclusie dat die mij toch te klein was. Al met al een “zeer prettige ervaring met forumlid@PeterLC”. Wat mij betreft een dikke :thumbsup: en zeer zeker tot de volgende keer! Peter nogmaals bedankt!

Groeten,
Arti

3 likes

Ik heb vandaag ook mijn horloge mogen ophalen bij Peter. Hij heeft me kunnen helpen met twee horloges die nu weer helemaal goed zijn. Weer een duim omhoog dus :+1: Bedankt Peter.

2 likes

Vandaag mijn Raymond Weil weer opgehaald na een service beurt.

Duidelijke afspraken vooraf, tijdens een uitleg met foto rapportage en achteraf een leuke toelichting. Kortom een vakman die niet enkel werkt voor het geld, maar met name voor de passie.

Duimen omhoog en tot de volgende!

2 likes

Vandaag de onlangs hier op het forum gekochte Niga handwinder opgehaald bij @PeterLC. Wederom hele goede service geleverd. Tijdens de beurt was Peter niet tevreden over de prestaties van het uurwerk> Na overleg met mij heeft hij een nieuwe veer besteld en deze weer direct geplaatst. Na de testperiode was Peter eindelijk tevreden en kon afspraak gemaakt worden om het horloge op te halen, deze service beurt was weer schappelijk van prijs!

Peter bedankt! ook namens Marjolijn, zit direct bij haar om de pols

4 likes

voor mij 2 omega bumpers gedaan top lopen weer als een zonnetje

1 like