Ik heb mij pas ingeschreven op dit forum alhoewel ik me al enkele jaren flink inlees op de diverse sites zoals TimeTransformed, Watchtime, Wornadnwound en recent ook hier.
Wie ben ik ?
Ik kom origineel uit Noorwegen, ben 50 jaar maar woon al sinds mijn 1e jaar in NL, zowat mijn hele leven in Rotterdam gewoond maar voor de liefde naar Zeeland verhuisd in 2008.
Als ik langs een horloge etalage liep moest ik altijd even stoppen om te kijken wat voor moois er te koop was.
2x een Festina gehad, sinds 7 jaar een Calvin Klein dus niet echt iets heel bijzonders.
Ondertussen besloten om toch een mooi horloge te kopen.
Wordt waarschijnlijk een Stowa Flieger 40mm automaat type A maar heb nog enkele anderen die ik eerst wil zien voordat ik deze weg streep.
Dit wordt dan mijn everyday watch waar ik wel zuinig op wil zijn dus een beater zoals de bekende Seiko SKX007/009 of misschien helemaal budget met een Casio MDV106 maakt het nog laagdrempeliger
En een echte dresswatch in de Bauhaus stijl voor erbij zoals een Rodina R005. Voor een TOC19 ben ik helaas te laat om die nog tegen de lage Kickstarter introductieprijs te kunnen kopen.
Her gaat immers al genoeg kosten want mijn horloge interesse gaat ook naar een leuke verzameling verschillende bandjes (meeste Nato) om mijn horloge(s) aan de kleding en/of situatie aan te passen.
En dan komt er vast nog wel een mooie bewaardoos bij en wat tools maar dat heb ik thuis nog niet verteld … hihi.
Komende kerst /verjaardag is al afgedekt met de aankomende Stowa.
Een heel verhaal maar als de hardware binnendruppelt zal ik ook wel wat laten zien