Zeeuwse Viking stelt zich voor

Hier is dan mijn huidige collectie:

Mijn eerste Festina met goudkleurige kast en donkergroene wijzerplaat op bruin leer heb ik enkele jaren geleden weg gegooid.
Zo’n oud quartz gebakje met doorslijtplekken levert toch nik meer op :confused:

Ik ben bang dat onderstaande Festina met gele plaat t.z.t. hetzelfde lot zal ondergaan maar wellicht dat die nog een tijdje dienst kan doen als beater … eerst maar eens een nieuwe batterij scoren.

De CK (quartz) is wat ik nu dagelijks draag en de Cresta is een sport horloge wat ca. 6-7 jaar geleden bij de Aldi of Lidl lag met een hartslagband voor een paar tientjes.

2 likes

Ik moet voor mijn werk in November naar Nürnberg en had het idee om op de terugweg langs Laco en Stowa te rijden om de horloges in mijn hand te hebben en dan de keuze te maken.

Stowa staat iets hoger op mijn lijstje en zeker de 90 years Special Edition met Old Radium Super Luminova.
Het is de 40mm met logo en date en ETA 2428-2 Top uurwerk.

Nu zag ik net dat er nog maar 2 beschikbaar waren en dat ga ik dus niet redden want die zijn in November echt wel uitverkocht :fearful:

Dus net de knoop doorgehakt en dan maar ongezien besteld van het plaatje, ik krijg nr. 71/90.
We grappig dat je zelf je nummer kan kiezen :blush:

3 likes