Heb net een Zuludiver voor mijn Tudor GMT, maar ik ‘weet het nog niet zo’ … had ook iets meer het bandje in gedachten wat je op die Blancpain liet zien, maar ik ben ze ook nog niet in het echt tegengekomen. Ik ga deze post volgen …
Ik vond de sailcloth van Zuludiver ronduit k#t. Die brak gelijk bij het eerste gebruik en heeft inderdaad ook niet het visuele niveau wat je zou willen. Op de Squale sub39 arabic zit een geweldige sailcloth band, fantastische kwaliteit. Geen idee waar ze die laten maken helaas.
Ik zit ook al te loeren naar een watchbandit sailcloth strap. Ziet er wel goed uit en prima prijs. Artem wat hierboven ook genoemd is, is een stuk duurder dacht ik. Barton tapert niet als ik t nog goed weet. En WatchGecko heeft niet veel keus qua kleuren.
tja, dat de meeste zo zijn uitgevoerd maakt ze niet perse mooier :-), toch?
Vaak zie je het ook niet. Volgens mij heeft Alpina een mooie (maar weet ik niet hoe het met de gaten zit), Christopher Ward levert een mooie, maar wel met gaten. Tudor weer zonder (denk ik), en die Blancpain weet ik ook niet. Maar de meeste van die banden lijken sowieso niet los te krijgen te zijn. Dus ogen en oren open