Zeitauktion?

Heeft er iemand ervaring met Zeitauktion?
Ikbheb al dikwijls op ebay naar hun shop gekeken en er zitten wel leuke dingen bij.
Alles lijkt in orde.
Heeft er ook iemand ervaring met chronopark,
Ook op Duitse ebay.
Graag hoor ik jullie mening.

Ik vermoed dat dit wel een eerlijke zaak is. Heb al enkele keren onderhandeld over prijzen, maar ze zijn wel nogal strikt op dat gebied. Maar ik denk toch dat ze betrouwbaar zijn.

heb wel eens een horloge gevolgd op Ebay dat door Chronopark werd aangeboden.
nadat de veiling was afgelopen werd het weer op hun site aangeboden voor bijna 3 keer de prijs van het ‘gewonnen’ bedrag


Een kennis van me heeft er goede ervaringen mee. Het enige dat mijn wenkbrauwen doet fronsen is dat ze bij de verkoopprijs van een horloge een vergelijkbare nieuwprijs hanteren. Dat is bij een vintage horloge natuurlijk pure luchtfietserij: vergelijk dat maar eens met een hedendaags model. Zoals bij deze gouden Longines Flagship:

Of deze Omega Seamaster De Ville:

Het zijn horloges die ik zelf bezit en ik moet erg lachen om de vergelijkbare VP van 6040 resp. 6710 euro; die zijn zoals gezegd puur uit de lucht gegrepen. Het merkwaardige is dat de daadwerkelijke verkoopprijs vĂ©Ă©l lager is. Alsof men duidelijk wil maken: kijk eens hoe ‘preisgĂŒnstig’ wij zijn


Maar goed, dat is het enige minpuntje dat ik kan bedenken. Zelf heb ik geen ervaring met deze zaak; de genoemde kennis wel en die is zeer tevreden over de (snelle) levering en service.

– moved topic –

Ik heb eens bij de eBay shop Kingschild.de een veiling van een IWC gewonnen. Goede ervaring.

Beetje deze verkoper afstoffen
 Recent een Omega Seamaster 300M bij Zeitauktion aangeschaft. Nette prijs, fijne communicatie, vlotte verzending, goede verpakking en horloge zelf in bijzonder mooie staat.

Eigenlijk gewoon een hele prettige ervaring.

1 like