Na dagen en weken zoeken uitspitten en vergelijken en rekening houden met een bepaald budget heb ik toch maar besloten een demo “Zeitwaage” van TYMC multifunction timegraphers te kopen. www.timegrapher.com
Het is het Type MTG-5000 geworden met de optie automatische microfoon en printer.
Helaas moet ik nog even wachten , daar deze machine nu nog op de “Baselworld” als demo staat (td)
Mij is beloofd dat alleen de verpakking “gebruiksporen” heeft
Garantie 2 jaar .
Goeie koop… (tu) gelukzak :~ vrij duur toestel zelfs… ::o heb van medestudenten gehoord dat ze er heel tevreden van zijn ( wel de MTG 1000 )
Waarom heb je er ook een printer bij gekocht ? vraag het maar uit intresse ? snap het nut er niet echt 100 % van…
Goeie koop… (tu) gelukzak :~ vrij duur toestel
zelfs… ::o heb van medestudenten gehoord dat ze
er heel tevreden van zijn ( wel de MTG 1000 )
Waarom heb je er ook een printer bij gekocht ?
vraag het maar uit intresse ? snap het nut er niet
echt 100 % van…
Idd is de printer niet echt noodzakelijk !
Ik kreeg een aanbod voor het setje van drie , MTG-5000 met automatischemicrofoon ( met stappenmotor ) en daar kwam dan ook nog de printer bijna gratis bij !
is inderdaad veel goedkoper dan Witchi. Ik vraag dan wel automatisch af waar het grote prijsverschil zit.
Moest nu blijken dat deze toestellen even goed zijn, zou ik ook zeker een aankoop durven overwegen.
bijkomende vraag nog, waar ben die demo model info tegengekomen. Ik kan daar niet direct iets van terugvinden op de site. Moesten ze nog demo modellen hebben…
is inderdaad veel goedkoper dan Witchi. Ik vraag
dan wel automatisch af waar het grote
prijsverschil zit.
Moest nu blijken dat deze toestellen even goed
zijn, zou ik ook zeker een aankoop durven
overwegen.
Uiteraard bij mij dus ook de vraag “wat is het verschil” ?
Ik had dus de hoop antwoord te krijgen van e.o.a forumlid , we hebben tijd dus rustig afwachten toch ?
Misschien straks door de echte vakmensen onder ons het spul aan een grondige test onderwerpen :#
Ik heb telefonisch contact ( kort voor het plaatsen van dit berichtje ) gehad met de eigenaar van de zaak .
Vandaag einddicht “Baselworld” , morgen gaan ze de stand afbreken en de spullen die niet terplekke verkocht zijn weer naar Duitsland importeren
Een dezerdagen krijg ik een mailtje met een lijstje met de “demo” aanbiedingen
en de bijbehorende prijzen .
Zeker is wel dat er demo’s vrijkomen , wat precies was nog niet duidelijk .
Misschien een collectieve inkoop
Ik zal het lijstje straks hier zo plaatsen :~
De MTG1000 heb ik ook, en ik moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben.
Taal is in meerdere talen in te stellen, ik meen D, FR, I en Engels natuurlijk.
Zit geen printer bij en een handmatige microfoon-standaard.
Zit geen printer bij en een handmatige
microfoon-standaard.
Ok … dus tevreden! Bedankt (tu)
Printer is denk ik overbodige luxe !! of evt. bij een professional om bij de reparatie factuur als aanhangsel
Wat de volautomatische microfoon betreft , ik denk dat dat voor een hobbyist ook overbodige luxe is ! is dat het er toevallig bij is natuurlijk
Ik heb ook een MTG-1000 en ik ben daar ook dit tevreden mee!
Zul je waarschijnlijk geen spijt van krijgen.
Heb er al veel horloges goed mee af kunnen regelen…
De bestelde afregelmachine reeds enkele dagen in gebruik.
Ik zal jullie vertellen EEN GROOT FEEST !! wat een prachtmachine.
Ik had nog een oudje een vibrograf met respect hoor , maar wat een verschil zeg :~
De in eerste instantie verwachte overbodige automatische 6 standen microfoon is achteraf gezien toch geen overbodige luxe vind ik of ??
Deze optie is namelijk fijn voor de lange termijn check en wel instelbaar tot 32 uur .
En dan aansluitend een printje uitdraaien met de resultaten zoals Rate , Amplitude en Beate error tevens Rate Difference en Amplitude Difference
Het horloge van mijn vrouw , gekregen van haar peetoom voor haar eerste heilige Communie ( meer als 50 jaar oud niet alleen het horloge :?) dat ik laatst gereviseerd / gerestaureerd heb en zo klein is dat het net nog klemt in de klem van de microfoon was met de zeer zwakke “tik” meetbaar en dus afregelbaar … zie foto
Ik ben dus zeer te spreken over de TIMEGRAPHER afregelmachine van TYMC
Oke beetje dure hobby vind mijn vrouw , maar biljarten is ook duur toch :)-D
en daar vind ik niks aan