Zeldzaam, fantastische aanwinst!

Universal Geneve tricompax

Wat een prachtig horloge! Veel plezier ervan, maar dat zal wel lukken met zo’n geweldig horloge! :~

Gefeliciteerd hoor Bernard, deze lijkt me iets jonger dan de Benson en ziet er optisch ook netter uit, maar toch…de Benson lijkt me zeldzamer, ik zou echt niet weten of ik wel zou hebben geruild of het zou met mijn goeiste vriend(in) moeten zijn. (goeiste met een :wink: lezen ajb)

Alle gekheid op een stokje, een prachtig horloge Bernard, ik wens je er heel veel (voorzichtig, niet beschadigen) draag/ (be)kijk(s) plezier mee/van!
Echt een (tu) ertje.

Toch maar weer mvg :wink:

Frans

Deze is ca. 20 jaar ouder…

En behoorlijk zeldzaam :wink:

Ik vind het een beauty.

Voor mezelf denk ik wel eens een Vanderklaauw te kopen, maar als ik deze zie… dan weet ik het niet meer.

Mooi, mooi, mooi! Draag 'm in gezondheid!

Menno

Fanastisch, wat een mooi horloge(tu) ik ben stink jaloers:D

Hoe oud is deze, jaren '50?

Dit model is vanaf de jaren 40 gemaakt. Ook gelet op het ontbreken van shockprotectie verwacht ik dat dit een vroeg model is.

Wauw… (en proficiat, en geniet ervan en nog veel meer wat eigenlijk allemaal in die wauw zit)

Echt een prachtexemplaar.

Van harte proficiat met deze adembenemende aanwinst :~

Met recht, een fantastische aanwinst!! Hier blijf je naar kijken zoveel moois is er te zien. Zag wel dat de dag/datum nog niet helemaal correct staat of moet ik inmiddels stond schrijven? (gisteren was het toch de zaterdag de elfde i.p.v. 12 of ben ik nou de weg kwijt?).

Veel kijk- en draagplezier!

Grt. Marco

Klopt, de dag moet ik nog bijstellen.
Scherp!

Thnx allemaal, ik ben er heel blij mee!

Wow wat ziet die plaat er nog ongelooflijk goed uit (tu) Heel mooi. Hij lijkt me ook wel rond de 38mm zitten of vergis ik me?

Veel plezier met deze prachtige vintage (tu)

Jürgen Schreef:

Wow wat ziet die plaat er nog ongelooflijk goed
uit (tu) Heel mooi. Hij lijkt me ook wel rond de
38mm zitten of vergis ik me?

Klopt! 37,x mm. zonder kroon & poissoirs.
Door de smalle bezel oogt het horloge ook groter.

Van harte gefeliciteerd met deze geweldige klok! Eentje waarvan het hart van de vintage-liefhebber sneller van gaat kloppen!

groeten van stef

Wat een prachtstuk, een object om van te dromen!
Veel plezier ermee!

Wow! :} Dit vind ik toch een van de mooiere horloges die ik hier de afgelopen tijd voorbij heb zien komen.
Ik zou zeggen: wees er zuinig op!