Zeldzame Rolex Daytona 6241 “Paul Newman” gevonden

Blijft leuk…

https://hypebeast.com/2019/10/rolex-daytona-6241-paul-newman-thrift-store-find-news?amp=1

Straks nog maar eens kijken tussen de kussens van m’n bankstel…

7 likes

Ja niet normaal hè! Ik ga dalijk ook ff het huis doorstruinen. Misschien vind ik geen Newman Daytona, maar ik neem met een PP 2499 ook genoegen. :+1:

1 like

Bericht werd hier gisteren ook reeds gedeeld

1 like

Hoezo ben jij sergeant, kletsmajoor.

Verdomme @Jur ik wil ook mijn rang onder mijn forumnaam :cry:

7 likes

Ik wil El Patron. Maar ik zie nog niks.

4 likes

Ik heb geprobeerd hem om te kopen. De man is van steen.

3 likes

tenor (1)

17 likes

- checkt bank

- vind pluis en kruimels

4 likes

Ook wel tof dat de vrouw 250k heeft gekregen in plaats van dat ze hebben gezegd; nou mevrouwtje das een mooi klokkie, die is wel 10k waard. Pak die 9k die ik je er voor geef en wegwezen nu.

1 like

@zulu dat is makkelijk hoor. Eerst heette @Drebin namelijk Logie. Daar had hij als avatar Murdoch van the A Team. Die was sergeant. Na een gedaantewissel dan nu toch nog een fiere link naar zijn roemruchte verleden. Ik zeg chapeau :heart_eyes::heart_eyes:

FTFY

2 likes

Ik heb het nagekeken en dat klopt. Dan heeft lt. Frank Drebin een klein duikvluchtje gemaakt. Maar wellicht wil @Drebin dit even ophelderen :kissing_heart::kissing_heart:

Hij is slechts een hommage? Aan de andere kant, beter als een replica :wink:

Maar waarom toch dat gedweep met zo een totaal oninteressante en onbelangrijke acteur ?
Onbegrijpelijk!

1 like

Er zijn verder niet zoveel spannende verhalen te vertellen over de Daytona, dus ze moeten wat.

3 likes

Het horloge laat me koud, maar Paul Newman was zeker geen irrelevante figuur.

Een zeer goede acteur, een goede coureur en daar bovenop ook nog eens iemand met het hart op de goede plaats, die vele miljoenen voor goede doelen heeft ingezameld en zelfs de opbrengsten van zijn bedrijven voor charitatieve doelen heeft gebruikt. Ik heb daar sympathie voor.

2 likes

Da’s mooi. Wist ik niet. :+1:t2:

1 like

http://newmansownfoundation.org

“Paul declared that 100% of the profits would go to charity. Today, the philanthropic mission continues, and more than $550 million has been donated to thousands of charities, helping millions of people around the world.”

He gave 550 mln US $ to charity and all he got was a watch with his name…

3 likes

:joy::joy::rofl:

1 like

Alle leden naar de kringloop!! :joy::rofl::joy:

2 likes