Zelf een 3133 uurwerk gefikst. Happy me :)

HULDE voor dit goede werk :+1:

2 likes

Volgens mij zijn er op het forum ook wel een aantal die goed bekend zijn met een 3133. Kan denk ik geen kwaad om 'm eens goed na te laten lopen.

2 likes

Ja ik weet het, maar ze zijn er niet happig op of willen niet meer. Als ze echt even een service nodig hebben, dan zal hij toch naar Julian moeten ben ik bang.

1 like

Goed gedaan een echte do it yourself men.

1 like

Goed man!
Lekker weggeschreven in Jip-en-Janneke-taal zodat ik het ook eens kan volgen (voor de verandering :stuck_out_tongue_winking_eye:).
Ik kan mij helemaal inbeelden hoe trots jij op jouw werk zal zijn!

2 likes

Dat begrijp ik tenminste ook😉

3 likes

Niks leukers dan zelf aan de slag gaan met dit soort klusjes. Goed opgelost :clap:t3:

2 likes

Mooi stukkie werk! Intuïtief leren en werken, dat is wat je beschrijft. Een zekere intelligentie zal hieraan wel ten grondslag liggen.

2 likes

Top. Ik herken je gevoel wel. Laatst heb ik mijn eigen Roamer (simpele handopwinder) met behulp van een donoruurwerk hersteld. Niets is fijner dan het gevoel het zelf opgelost te hebben. Alleen de blik van je echtgenoot als je erover vertelt… die heeft zoiets van… welke ook alweer??

hahah

Goed werk!

3 likes

in de betreffende schroef zitten 2 sleufjes ipv 01 sleufje zoals in normale schroefjes. Dat duidt erop dat de schroef andersom losgemaakt en vastgedraaid moet worden. Mss een handige tip!

2 likes

Kijk dit is nog eens een mooi verhaal, en ook weer wat geleerd :slight_smile:

1 like

Ja ik had al begrepen dat schroefjes met 3 gleuven linksom moeten😂

Absoluut :+1:

1 like

Leuk verhaal om te lezen en klasse gedaan! :muscle:

1 like

Wat n macro lensje tegenwoordig op n mobieltje wel niet goed voor is :laughing:

1 like

Een heel leuk verhaal! Met veel plezier gelezen.

1 like

Je bent de baas!!

1 like