Ik vind dat net zoe iets als in het zelfde traingspak op de dezelfde soort fiets over de Veluwe fietsen. Niet dat ik iets tegen de Veluwe heb overigens…
Nee, zouden we beiden absoluut niet willen. Twee verschillende horloges!
Wat wel kan is dat we twee horloges kiezen die qua stijl goed bij elkaar passen, maar dat is dan ook in lijn met de gelegenheid en de kledingvoorschriften die voor die gelegenheid gelden. Dus beiden goud om, of staal/staal. Voorbeeld?
Onderstaande horloges passen qua stijl goed bij elkaar:
Ik neem aan dat de afgebeelde Seiko’s nepperds zijn. De tags die er aan hangen zijn dubieus, op de dial van een seiko staat naar mijn weten nooit “Japan Movt” maar wel het movementtype en daarnaast is de Seiko 5 reeks in extreem zeldzame gevallen in quartz gemaakt, maar ik gok dat dit er niet één van is.
Ik zie zelf ook niet veel in identieke horloges al vind ik die foto van de twee Yachtmasters wel leuk om te zien. Bij dit soort gelijkheid denk ik ook meteen aan eeneiige tweelingen die door de ouders exact hetzelfde worden gekleed, brrrrr.
He gaat deze keer niet om de prijs maar om het horloge.
In setjes zijn het vaak het heren horloge van groter formaat.
De laatste jaren is het bij de vrouwen eer trendy om een groot uurwerk te dragen dus kom je snel uit op 2 heren horloges.
Ik neem aan dat de afgebeelde Seiko’s nepperds
zijn. De tags die er aan hangen zijn dubieus, op
de dial van een seiko staat naar mijn weten nooit
"Japan Movt" maar wel het movementtype en
daarnaast is de Seiko 5 reeks in extreem zeldzame
gevallen in quartz gemaakt, maar ik gok dat dit er
niet één van is.
Volgens mij heb je gelijk. Heb ik even niet op gelet.
Maar het gaat even om het idee. Ik heb namelijk wel matching Seiko5jes gezien.
In setjes zijn het vaak het heren horloge van
groter formaat.
De laatste jaren is het bij de vrouwen eer trendy
om een groot uurwerk te dragen dus kom je snel uit
op 2 heren horloges.
Misschien denken jullie er anders over, maar ik vind het er echt niet uitzien, vrouwen met een groot (stalen) horloge. Geen belediging naar de hier geplaatste doublewristshots (wat nog banaler klinkt dan wristshot, ik ga hem onthouden), maar ik ben blij dat mijn vriendin wat elegantere klokjes draagt.
Al moet ik wel bekennen dat ik het leuk zou vinden als ze m’n hobby enigszins zou delen
Hier op het forum heeft iemand een hele mooie blauwe Certina DS met lichtblauwe dial en lichtblauwe lederen band. Dat is een mooie chrono en die is erg mooi voor een vrouw. Het licht natuurlijk ook aan de pols van je vrouw of een groter horloge mooi draagt.
Mijn vrouw draagt het liefst een wat groter model en ik denk zelf dat ze een grotere fan is dan ikzelf.Ze kan nog geen blad openslaan of ze kijkt alleen maar wat er om de pols zit en roept ze…he kom is kijken,En dat vind ik leuk,
Mijn hobby is meer het ruilen en rijden en dan heer van een horloge te genieyen van Rolex Breitling maar ook cab Swatch Certina Omega en wat er nog meer te koop is,Grootste voorliefde gaat echter uit naar een mooie Alain Silberstein
Bedankt Jan ik heb e reen compleet met certificaat en een foto met dikke doos en reparatiesetje erbij.
Is een horloge waar ik lekker op het balkon kan gaan zitten en heerlijk van genieten.Als je wilt zet ik er een foto van neer
groetjes