Zelfde horloge als je vrouw dragen

Draag of heb jij ook de zelfde horloge als je vrouw.En vind je dat ook leuk om gelijk aan te doen?
Graag jullie mening hierover.

Tja beter dan hetzelfde slipje dragen als je vrouw…

nee zelden tot nooit … draag wel vaak haar ondergoed :slight_smile:

Ik heb gelukkig nog geen vrouw (tu)

Je hebt het helemaal verkeerd aangepakt, zie ik op de foto. Je had voor je vrouw een Swatch oid moeten kopen en voor jezelf 2 rolexen! :+:D

Ik heb overigens ook nog geen vrouw:)-D

Wordt de volgende foto haha maar wel een leuke reactie.
Draag niet te vaak de slip van mijn vrouw want dan heb ik gelijk het gevoel om te gaan stofzuigen.

Hans, je kunt al bijna een foto in je topic plakken. Als je rechts naast die foto kijkt zie e een vakje met daarin “links”. De vierde is een “IMG code” link. Als je hierop klikt wordt de link gekopieerd.

Nu kun je in een berichtje wat je hier typt op “ctrl” en “v” drukken en de link wordt in het bericht geplakt (cmd v op een Apple, maar 95% van de wereldbevolking werkt met Windows).

Tada

Als dank kan ik wel een mooie Rolex van je gbruiken. :wink:

windows? …

Heb geen vrouw, dus draag ook niet hetzelfde horloge :wink:
Leuke combinatie hoor, staat jullie goed (tu)

Nee sorry, net zoiets als zelfde trainingspak op de camping of zelfde jas bij een fiets- of wandeltocht. Verschrikkelijk.

Maar wel mooie horloges, gefeliciteerd.

ga even proberen.En zeg maar welk type je het liefst draagt.haha

zeg me of dit goed is en ik ga de nootjes halen

Ja, zo is hij goed!

Doe maar een van deze twee, je hebt hem toch dubbel.

Hans?! Telt dit ook?

P.S. Ik vind het een mooi stel horloge’s van jullie (tu)

Bij rado heb je ook mannen en vrouwen versies van hetzelfde horloge, ik vind dat wel leuk, maar mijn verloofde wilt zo geen ‘duur’ horloge. zucht :slight_smile:

TimDG Schreef:

Bij rado heb je ook mannen en vrouwen versies van
hetzelfde horloge, ik vind dat wel leuk, maar mijn
verloofde wilt zo geen ‘duur’ horloge. zucht :slight_smile:

Dit moet je ook niet overleggen, je moet ervoor zorgen dat de horloge’s er opeens zijn :wink:

Kijk, jij begrijpt het. Koop ze gewoon voor een speciale gelegenheid en het wordt van harte ontvangen en gedragen.

Het komt soms voor dat ik mijn Nomos Orion Solar draag als mijn vrouw haar Tangente Grau draagt… maar zij draagt em iedere dag,… ik als ik dressy wil.

Ze vind het hele handopwinden maar lastig echter.

Dus ik moet effe kijken voor een Automaat of voor een andere vrouw…

Als het net als het horloge ook nog een mooie vrouw is waar ik vanuit ga vind ik het prima!

Dat is ze zeker vraag het maar aan Chrono-World.En zeg er even bij…ik ben al 20 jaar getrouwd en de laatste 14 dagen gaat het hartstikke goed.

Ik voetbal al 6 jaar (tu)

Laatste 3 wedstrijden presteerde ik echter matig.

Edits: typo’s