Zelfgemaakte nato strap

Zoals in mijn voorstel topic te lezen is ben ik op zoek naar een andere band voor mijn Seiko SNX73. Ik twijfel nog of ik een mooie jubilee of president band ga bestellen maar wr zijn inmiddels ook twee nato straps van Cheapestnatostraps onderweg. Het verzenden hiervan duurt natuurlijk allemaal veel te lang dus toen ik een oude spijkerbroek rond zag slingeren dacht ik: daar gaan we een nato van maken. Ik ben vanavond dus even aan het knutselen geweest en zie hieronder het resultaat. Best goed gelukt vind ik zelf.

Ik had de holders (zo heten die ringetjes toch?) eerst van een stukje voering/broekzak gemaakt maar die waren te groot waardoor het allemaal wat bulky werd. Misschien dat ik later nog nieuwe maak. Voor nu vond ik het eerst wel prima met de metalen ringetjes.

8 likes

Keepers

:+1:Een allercheapestnatostrap.

2 likes

Dat was het woord dat ik zocht :yum:

Ik vind de band er wel geinig uitzien. Is wel echt te dik voor dit horloge naar mijn smaak.

1 like

Hij is inderdaad best dik geworden maar als probeerseltje vond ik het wel geinig. Als de andere nato’s er zijn gaat deze er zeer waarschijnlijk weer vanaf.

Dat heb je mooi in elkaar gefabriekt juan👍🏻

Mijn beste,

Grandioos!! Een nato band van een spijkerbroek!!
Inventief hoor!!
Geef hem een langdurige polstijd!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Leuk gedaan, alleen wel wat dik zo.
Zou het proberen met maar 1 laag stof onder je horloge.

Niet mijn smaak, (climholland is meer van het leer en spandex natuurlijk :joy::joy:), maar wel juandioos gedaan!

4 likes