Net een hele mooie Omega Seamaster 300m co-axial gekocht, maar besloten dat de kist tot mijn verjaardag over ruim 3 weken dicht blijft. Ben benieuwd of ik het tot dan volhoud
Dude… Succes daarmee…
Masochist
Wait what?
Knal die doos open en fotos!
Daar wordt hij echt niet mooier van. Wie houd je voor de gek, om de pols met dat ding! En plaatjes, héél véél plaatjes.
Heb je een kroonjaar, of gewoon verwennen?
openmaken en dragen, en voor je verjaardag een Seiko 5 bestellen
Ik hoor het al wel weer…misschien mijn besluit toch maar overwegen…
Het is niet voor een kroonjaar voor mezelf. Toch voor dit jaar gekozen zodat ik nu een mooie klok uit het geboortejaar van mijn zoontje van 3 weken oud heb
Een kleine! gefeliciteerd!
Mag ik vragen hoe hij heet?
Maar zonder dollen , waar blijven de fotos
Dank. De kleine heet Robin. En foto’s gaan nu in ieder geval niet lukken omdat ik nog onderweg ben vanaf Schiphol. En we weten toch allemaal wel hoe het nieuwe model met zwarte dial er uit ziet
Mag je ook niet af en toe even gluren?
Euhm waarom doe je jezelf dat aan?
Weet je zeker dat-ie ook echt in de doos zit?
Hehe, ja heel zeker.
Leuke naam Robin.
Een goede gezondheid toegewenst voor hem , en ben benieuwd hoe lang de doos dicht blijft.
Oef dat is echt zelfkwelling…
Succes met het volhouden! Al heb ik een vermoeden dat het niet gaat lukken
Ze heeft geen horloge om, en lijkt me erg ruimdenkend over zakhorloges. Lang bandje heeft ze trouwens wel in haar hand.
Ik zou helemaal gek worden van het wachten.
Dus ik ga met de rest mee, open maken en van genieten!!
Geef m anders ff aan de buurman de komende 3 weken, nog altijd beter dan je vrouw aan de buurman geven gedurende 3 weken…
Als je die kist over 3 weken open maakt, herken je hem niet meer Was het dan toch een andere, mooiere of je hebt, om jezelf af te leiden, alweer wat anders gezien
Dat klokje smeekt om te worden gedragen