Na mijn eerste aanschaf vorig jaar van een Zelos Hammerhead 3 Meteorite (60/300), dit jaar de bronzen met mother of pearl (006/300) aangeschaft. Fantastisch horloge. Een mailtje naar Elshan voor een extra rubber strap was zo geregeld. Paypal betaling. Ook de exacte afmetingen van de springbars werden prompt beantwoord. (22mm 1.8mm dia, voor de geïnteresseerden)
Nu kijk ik nog naar een mooie strap. Liefst met bronzen deployant gesp. (CUSN8) Maar die lijken nergens te vinden. Normale gespen zijn gewoon van staal en verbronsd. Op Etsy kom je nog wel mooie bronzen submariner decoratie gespen tegen. Maar de prijs.
Dan had ik wel de meteoriet versie aangeschaft. Stond op het punt dat te doen. Maar vond de MOP vorig jaar ook al mooi. Maar zou dan liever voor de blood moon meteorite van The Great White gaan.
Zelos had voor de HH3 Bronze een grijze (graphite). Bij de HH3 Steele vorig jaar was het ge-etst blauw. Bij de Great White hebben ze een rode versie. Allen heel mooi. Maar volgende keer ga ik wel weer voor een meteorieten wijzerplaat. Nu nog even zien welk serienummer ik zou willen… ik heb dus nu een 6/300 en een 60/300. Van de Lilienthal Berlin heb ik een genummerde van 61/100 van de zgn. Coffeewatch.