Zelos only

Voor de geïnteresseerden; de Hammerhead v.2 is nu beschikbaar tegen introductieprijs en de nieuwe Mako wordt over een week of drie gelanceerd.

Zelos DMT date nr. 107/150

4 likes

Een paar dagen deze rond de pols gehad, goed gebouwd en kwalitatief idem

20200408_171659
20200408_171357

5 likes


Mijn eerste ontmoeting met het merk Zelos. Wat een goede prijs kwaliteit​:+1::+1::+1::+1:

3 likes

3 likes

Wat een beukerd! Die overleefd een nucleaire explosie nog.
Erg tof!

Wat een beest zeg! Ik ben erg benieuwd hoe hij draagt. Ik wacht denk ik tot de Mako’s er weer zijn.

Draagt prima.
Én ik ga er niet scheef van lopen…:wink:

Mijn nieuwe Zelos nova 38 mm😀

9 likes

Vanmiddag gaat de nieuwe launch live. 17:00 om precies te zijn.
Ik vind ze wel leuk op de renders maar daar blijft het ook bij dus ik sla over. Denk ik :drooling_face:

https://zeloswatches.com/collections/horizons-39mm?mc_cid=3691e7aa57&mc_eid=f11f805830

1 like

Ze hebben weer een nieuwe release
Linkje
Helaas is die 42mm. Wat echt te groot is. Bij 40mm had ik het overwogen.

3 likes

Aparte vormgeving, bevalt me wel. En zoals eerder gezegd een enorm brok kwaliteit. De lume is een feestje!

8 likes

Hopelijk kan ik binnenkort een Blacktip met teal wijzerplaat bemachtigen.

3 likes

Ik heb recent een Zelos Hammerhead chrono SS in de midnight blue uitvoering (limited edition, slechts 50 stuks van gemaakt). Heb trouwens best moeite moeten doen om deze “bad-boy” te kunnen bemachtigen.

Ik draag deze jongen nu meer als een week en zal binnenkort eens een NA plaatsen met mijn bevindingen.

7 likes

NA: nieuwste generatie Swordfish 40mm, de Salmon uitvoering. Alleen nog gezien in warm kunstlicht, maar dat is al gaaf. Heel benieuwd naar daglicht. :sunglasses:

En bizar luxe verpakt: leer(achtig) etui in een houten doos in een omdoos… :partying_face:

4 likes

Fel wit keukenlicht:

Edit, tijdens het rondje met het hondje: check

8 likes

Lekker he, iedere keer pret en ook ongeloof van anderen als je bijvoorbeeld een tunnel in rijd of even de garage inloopt. Die lume is echt bizar​:ok_hand::ok_hand:

1 like

Lastig…

Maar deze geeft wel een beeld

6 likes

Mooi ding. Prachtige wijzerplaat.

1 like

Zeker! Was wel een beetje een gok, voor iemand die een blauwe wijzerplaat eigenlijk al een kleurrijke uitspatting vindt… :sweat_smile:

Band is ook bijzonder fraai!

2 likes