Zelos only

Mijn nieuwe aanwinst

15 likes

Ha, de mijne wordt op donderdag verwacht…die lume shot is insane!

1 like

De Lume van een Zelos is echt heel mooi

Heel mooi :+1:
Veel plezier ermee!

Chroma 1st gen

3 likes

Hoe bevalt de Zelos? Kwam de aquamarine tegen en wow wat een design. Maar ben natuurlijk niewsgierig naar de ervaring in dagelijks gebruik. Comfortabele band bijvoorbeeld.

Gefeliciteerd! Mooi horloge en… kan tevens als zaklamp dienen… :slightly_smiling_face:

Beetje laat, maar toch even over mijn Zelos swordfish… op het moment misschien wel mijn favoriete horloge. De sunburst blauwe versie is prachtig en hij draagt heerlijk (al is ie voor mij aan de dikke kant met 13mm; vooral vergeleken met mijn SMP en Glycine combat sub).

De lume is top en eigenlijk kan ik het horloge altijd goed aflezen. In het donker, maar ook van die halve schemer/nachtclub licht waarbij de lume meestal nog niet echt werkt. Een tijdje op de bracelet gedragen, maar de sluiting is behoorlijk aan de maat en kan nogal scherp aanvoelen als je zeg maar je arm om iemand heen legt of iets dergelijks (ik kreeg in ieder geval commentaar). Nu op een blauwe rubberen tropic band… lijkt een volkomen nieuw horloge. Zo blijft ie nog wel even. Ik zou een foto willen plaatsen… maar die dingen die mijn telefoon produceert lijken nergen naar. Misschien dat topic over foto’s maken eens goed doornemen. Hoe dan ook, als Zelos weer met een model komt dat ik mooi vind zal ik geen seconde twijfelen.

Heel clean :sunglasses: I like :+1:

Ik heb m (nog) niet… Maar o zo mooi :sunglasses:

Helmsman 2 blue

1 like


Hammerhead Meteorite

3 likes

Vandaag werd deze Swordfish bezorgd en was zeer attent verpakt door de verkoper. Hulde!
Ik ben erg onder de indruk van de kwaliteit van dit horloge en heel benieuwd hoe de patina zich gaat ontwikkelen.


Lume is bizar, zelfs bij daglicht!

8 likes

Verjaardag kado van mijn vrouw. Ben er blij mee.

4 likes

Super met die black sand dial! Ik heb nog getwijfeld maar ik heb al een paar horloges met een zwarte plaat, vandaar een blauwe deze keer.

1 like

Kan niet wachten :heart_eyes:

2 likes

Binnen :blush:

6 likes

5 likes

Prachtig!

1 like

Dank u…helemaal mee eens :+1::blush:

Vers gearriveerd uit Singapore binnen 48 uur. De Swordfish Helical Blue. :slightly_smiling_face::+1:t2:

9 likes