Kun je het nog iets meer toelichten?
Ben geen expert, maar Monochrome wel:
Zelos Watches is a recent Singaporean brand founded in 2014 by watch enthusiast Elshan Tang. More than twenty models have been produced in this short time, including over 100 different colourways. The brand has a surprising amount of innovations and industry firsts, such as the use of Timascus (lightweight, non-magnetic and corrosion-resistant titanium alloy) and meteorite watch bezels. The Zelos Mirage 2 Eight-Day Skeleton, a follow-up to a limited edition tourbillon series, features exotic case materials and a custom Swiss movement from La Joux-Perret. And prices are reasonable to boot.
Met een beetje geluk (en zweet van douaniers) kom ik binnenkort onverwacht aanmelden bij dit clubje. Hij moet nog z’n lange reis vanuit Japan beginnen, maar toch alvast even een bump.
Al binnen ?
Wellicht niet in het juiste topic maar kon er zo snel niets over vinden. Heeft iemand ervaring met het zaken doen met Zelos. Daarbij doel ik vooral op extra bijkomende kosten, invoerrechten/btw wat er nog bij komt. Waar moet ik een beetje rekening mee houden ?
In het algemeen met horloges van buiten de EU, kan je het beste uitgaan van een extra 25% bovenop de sticker prijs. Je kan bijv. wel kijken bij SeriousWatches.eu, die verkopen vanuit Nederland.
Eigen foto? Heel gaaf
Thanks! En zekers te weten!
Oelala!