Zenith A782 El Primero turquoise

Te koop: (Geen ruil of inruil )

Merk en model: Zenith A782
Diameter: 38mm
Leeftijd: 1972
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): november 2023
Factuur en/of certificaat: -
Originele doos en/of eventuele accessoires: -
Verzendkosten of afgehaald: Afhalen heeft grote voorkeur. Verzekerd verzenden kan, met risico voor de koper.
Conditie (krassen, werking etc): In zeer nette staat, houdt keurig de tijd, werkt netjes, nult perfect en is volledig origineel. Er zijn 1500 van deze gemaakt. Een bijzonder horloge dus.
Juiste schroefkroon met ster, originele ‘lobster’ band met alle schakels. Kast en band hebben minimale gebruikssporen. Plekje op de bezel op 12 uur.
Ik lever het horloge met een splinternieuw glas. Had er zelf al een nieuw glas ingezet, maar helaas zat daar na een week een nare kras op. Dat heb ik zo gelaten. Ik heb het nieuwe glas bewaart voor de nieuwe eigenaar.
Ik heb de foto’s gebruikt die ik na aankoop maakte, Het enige noemenswaardige verschil met nu is een klein horizontaal lijntje ter hoogte van de 11 uur marker. Wilde ik wel vermelden.
Servicehistorie is niet bekend.
Ik heb de wijzers na aankoop schoongemaakt en een heel licht laagje lumen aangebracht om het geheel op te frissen.
Soort uurwerk en kaliber: El Primero 3019 PHC chronograaf
Vraagprijs: €6.500
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

37 likes

Up

3 likes